Aviser fra d. 29. august søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

836 visninger
13 svar
0 synes godt om
12. september 2012

Michalala

Ja, jeg ved jeg nok er lidt sent på den. Men jeg vil gerne have aviser fra min datters fødedag d. 29. august så hvis nogle stadig ligger inde med gamle aviser og vil give dem væk, hører jeg meget gerne om det Betaler gerne porto.

Søger kun de landsdækkende aviser fx børsen, jyllandsposten, politikken, BT, ekstra bladet m.fl.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2012

ano14316

Michalala skriver:

Ja, jeg ved jeg nok er lidt sent på den. Men jeg vil gerne have aviser fra min datters fødedag d. 29. august så hvis nogle stadig ligger inde med gamle aviser og vil give dem væk, hører jeg meget gerne om det Betaler gerne porto.

Søger kun de landsdækkende aviser fx børsen, jyllandsposten, politikken, BT, ekstra bladet m.fl.

ahh god ide, jeg er også ærgelig over ikke at have nogen fra magnus' fødsel 

Anmeld

12. september 2012

BabyMus

Michalala skriver:

Kan desværre ikke hjælpe, men håber du finder nogen!

Det er bare en rigtig sjov idé med de aviser. Du kan også gemme mønter - det har jeg fra mit fødselsår. Min mor har gemt aviser til alle børn i familien, og så har hun givet dem avisen sammen med gaven når de blev konfirmeret. (:

Anmeld

12. september 2012

Leneur

Ja jeg har fra 29. august 2009 men de er jo 3 år for gamle... Og dem giver jeg ikke væk.

Anmeld

16. september 2012

Michalala

ano14316 skriver:

ahh god ide, jeg er også ærgelig over ikke at have nogen fra magnus' fødsel 

Ja. Jeg er desværre også alt for sent ude. Må se om ikke jeg kan skaffe dem fra en avishandler. 

Anmeld

16. september 2012

Michalala

BabyMus skriver:

Kan desværre ikke hjælpe, men håber du finder nogen!

Det er bare en rigtig sjov idé med de aviser. Du kan også gemme mønter - det har jeg fra mit fødselsår. Min mor har gemt aviser til alle børn i familien, og så har hun givet dem avisen sammen med gaven når de blev konfirmeret. (:

Åhr ja. Mønter er også en god ide. Det tror jeg da også jeg vil gemme. 

Anmeld

16. september 2012

Michalala

Leneur skriver:

Ja jeg har fra 29. august 2009 men de er jo 3 år for gamle... Og dem giver jeg ikke væk.

Ha ha. Nej. Det vil vidst heller ikke være helt det samme.

Anmeld

17. september 2012

MomInTheMaking

Michalala skriver:

Ej hvor sjovt, jeg tænkte på at oprette indlæg om det samme, dog mangler jeg fra d. 3 okt. 2011 xD 

Alternativt overvejede jeg at finde nyhederne fra datoen på nettet og så selv printe dem ud, ikke helt det samme, men det er da en mulighed.

Anmeld

17. september 2012

Michalala

Mom In The Making skriver:

Ej hvor sjovt, jeg tænkte på at oprette indlæg om det samme, dog mangler jeg fra d. 3 okt. 2011 xD 

Alternativt overvejede jeg at finde nyhederne fra datoen på nettet og så selv printe dem ud, ikke helt det samme, men det er da en mulighed.

Ja. Det overvejede jeg også. Men det er jo sjovest at have den originale avis. Så at man kunne købe Politikens forsider for ca 136 kr. Men det syntes jeg godt nok er lidt pebret.

Anmeld

17. september 2012

Kay

sjovt... jeg havde en plan om at købe en da vores datter kom til verden... men det er sjovt nok ik det man tænker på når man lige har født.... ville så gerne havde en fra d. 15 august 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.