Mon den er der...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. september 2012

Anonym trådstarter

M (: skriver:

Op med humøret - 9 mdr. føles som for evigt, når man ønsker sig noget så højt som i gør, og selvfølgelig er det dødfrustrerende, når der desværre ikke er en garanti for, at det nogensinde lykkedes. Kan sagtens forstå din frustration! 

MEN, når det er sagt, er det jo helt normalt at der går op til et år, før de to streger viser sig - så ingen grund til panik endnu, er sikker på at det nok skal lykkedes for jer snart! 

Krydser fingre og sender baby-støv i din retning - jeg har alligevel ikke brug for min dosis lige nu, så den må du gerne låne!  *Puuuuuuust*

Tusind tusind tak hvor er du sød  Dine ord hjalp da lidt på min panik  Tusind tak 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2012

M (:

Anonym skriver:

Tusind tusind tak hvor er du sød  Dine ord hjalp da lidt på min panik  Tusind tak 

Er sikker på det nok skal gå! Og du er altid velkommen til at smide en PB! 

Anmeld

14. september 2012

babymus77

Mig tog det 1 år... Jeg havde en måned ingen positiv æl test... Og husker at jeg havde murren 1 uge efter mens... Så tror jeg havde æl før?? Jeg stoppede med at ryge også, om det det ene eller amdet ved jeg ikke??? Men gravid blev jeg... Og fødte 1/8 en skøn dreng!!!! ( jo jeg gik i Matas og købte vitaminer, søgte på kanonkur og tog dem) held og lykke krydser for jer... Men prøv om du ka sige til dig selv du ikke vil tænke på det!!!! Så kommer det!! 

Anmeld

14. september 2012

tweety2060

Anonym skriver:

SSkSkriv

Tak hvor er du sød  Men den kom desværre her til morgen  Kunne skrigt og tude. Øv jeg synes det hårdt 

Så gør det! Skrig og tud!!! For det er mega øv når man håber ønsker og tror baby er på vej!!!! Håber du finder styrken til at forsøge igen!!! Håber du får en god weekend trods alt!!

Anmeld

14. september 2012

tweety2060

babymus77 skriver:

UndskyldjjejegrprspospørspørgspørgeMig tog det 1 år... Jeg havde en måned ingen positiv æl test... Og husker at jeg havde murren 1 uge efter mens... Så tror jeg havde æl før?? Jeg stoppede med at ryge også, om det det ene eller amdet ved jeg ikke??? Men gravid blev jeg... Og fødte 1/8 en skøn dreng!!!! ( jo jeg gik i Matas og købte vitaminer, søgte på kanonkur og tog dem) held og lykke krydser for jer... Men prøv om du ka sige til dig selv du ikke vil tænke på det!!!! Så kommer det!! 

Undskyld jeg spørger.... Hvilke vitaminer ? Og kan du uddybe hvad kanonkuren er ??

Anmeld

14. september 2012

Sophie90

14. september 2012

babymus77

tweety2060 skriver:

Undskyld jeg spørger.... Hvilke vitaminer ? Og kan du uddybe hvad kanonkuren er ??

Kan ikke huske hvad de hed... Men vitaminer der købes iMatas ... Googlede kanon kur for kvinder... :-) ikke noget hokus pokus, bare vitaminer..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.