Mon den er der...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

866 visninger
16 svar
0 synes godt om
12. september 2012

Anonym trådstarter

Ja er godt nok spændt på om heldet er med os denne gang.

Jeg havde ægløsning på ferien og kunne tydligt mærke hvornår det var. Vi havde sex stort set hver da på hele ferien  Også den dag jeg havde æl. Min mens skulle efter planen komme på fredag ( eller ikke komme ). Så er godt nok spændt nu. Tog godt nok en test i mandags - kunne ikke vente- det var ikke i morgen urin, men den var negativ, så er lidt spændt på om der dukker noget op påmfredag.

Synes jeg de sidste par dage er begyndt at have en smule kvalme - ikke voldsomt men bare lidt - men det går væk når jeg spiser. Jeg har ikke "ondt" i underlivet som jeg plejer op til mens, og har heller ikke ømme bryster på samme måde som jeg plejerop til mens. Så nu må vi ser - er godt nok spændt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2012

Dinsen

uh der er spændende... her fra¨

Anmeld

12. september 2012

Anonym trådstarter

Dinsen skriver:

uh der er spændende... her fra¨

Ja det er - og ved bare det bliver en kæmpe skuffelse hvis det kommer  Men tusind tak 

Anmeld

12. september 2012

Jupiter

12. september 2012

fresia

Profilbillede for fresia

en masse  herfra, håber den er der

Anmeld

12. september 2012

tweety2060

Anonym skriver:

Ja er godt nok spændt på om heldet er med os denne gang.

Jeg havde ægløsning på ferien og kunne tydligt mærke hvornår det var. Vi havde sex stort set hver da på hele ferien  Også den dag jeg havde æl. Min mens skulle efter planen komme på fredag ( eller ikke komme ). Så er godt nok spændt nu. Tog godt nok en test i mandags - kunne ikke vente- det var ikke i morgen urin, men den var negativ, så er lidt spændt på om der dukker noget op påmfredag.

Synes jeg de sidste par dage er begyndt at have en smule kvalme - ikke voldsomt men bare lidt - men det går væk når jeg spiser. Jeg har ikke "ondt" i underlivet som jeg plejer op til mens, og har heller ikke ømme bryster på samme måde som jeg plejerop til mens. Så nu må vi ser - er godt nok spændt.

for jer!!!!!

Anmeld

14. september 2012

Anonym trådstarter

tweety2060 skriver:

for jer!!!!!

Tak hvor er du sød  Men den kom desværre her til morgen  Kunne skrigt og tude. Øv jeg synes det hårdt 

Anmeld

14. september 2012

M (:

Anonym skriver:

Tak hvor er du sød  Men den kom desværre her til morgen  Kunne skrigt og tude. Øv jeg synes det hårdt 

Øv øv, hvor  er det træls for jer! 

Anmeld

14. september 2012

Anonym trådstarter

M (: skriver:

Øv øv, hvor  er det træls for jer! 

Tak  Ja og ved godt at nogle har kæmpet meget længere til ( vi er på 9mdr) - men hver mdr er bare en skuffelse og et nederlag når mens dukker op. Var så sikker på at den var der denne gang  Begynder at være bange for at vi måske ikke kan få børn. 

Anmeld

14. september 2012

M (:

Anonym skriver:

Tak  Ja og ved godt at nogle har kæmpet meget længere til ( vi er på 9mdr) - men hver mdr er bare en skuffelse og et nederlag når mens dukker op. Var så sikker på at den var der denne gang  Begynder at være bange for at vi måske ikke kan få børn. 

Op med humøret - 9 mdr. føles som for evigt, når man ønsker sig noget så højt som i gør, og selvfølgelig er det dødfrustrerende, når der desværre ikke er en garanti for, at det nogensinde lykkedes. Kan sagtens forstå din frustration! 

MEN, når det er sagt, er det jo helt normalt at der går op til et år, før de to streger viser sig - så ingen grund til panik endnu, er sikker på at det nok skal lykkedes for jer snart! 

Krydser fingre og sender baby-støv i din retning - jeg har alligevel ikke brug for min dosis lige nu, så den må du gerne låne!  *Puuuuuuust*

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.