Frækt forslag fra Fynske Pædagoger !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. september 2012

Carina:-)

Helt ærligt.

Så håber jeg ikke der er nogen der overhovedet overvejer at få deres børn passet ekstra.

Forslaget er da meget "sødt"

Men vores børn bliver passet rigeligt ,de har næppe brug for flere timer i underbemandede inst.

Så heller at de satte en ekstra pædagog på i dagtimerne.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2012

TeamRocket

Hvad skal man så lave i de resterende 1 time og 45 min ? haha. Ej synes det er friskt nok. Men vi har nu aldrig haft problemer med at formere os når ungerne sover eller overnatter hos bedste

Anmeld

12. september 2012

Heidi72

TeamRocket skriver:

Hvad skal man så lave i de resterende 1 time og 45 min ? haha. Ej synes det er friskt nok. Men vi har nu aldrig haft problemer med at formere os når ungerne sover eller overnatter hos bedste

HA HA HA   Præcis!

Jeg synes nu bare vi skal lade være med at være så sippede. En ekstra rusketur er vel aldrig at foragte. høhø!  og ja, vores  børn bliver passet rigeligt i dagligdagen, men nu gik forslaget vel heller ikke ud på at de skulle passes fast hver torsdag aften!

Pædagogerne tager et initiativ, - ikke fordi de ikke tror I selv kan finde ud af det når børnene sover -det er, som I selv skriver lykkedes i temmelig mange år - men for at skubbe på (ikke bogstaveligt!) og sætte fokus på at der skal fødes flere børn hvis de skal beholde deres arbejde. - og uanset at vi elsker vores børn til skyerne, så er 2 kærestetimer en enkelt torsdag aften vel også ok. Jeg tror faktisk at en stor del af ungerne vil synes det lidt spændende og udflugtsagtigt hvis de skulle i børnehave et par timer en enkelt torsdag aften.

Men hey, - det er måske bare mig der tænker sådan..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.