Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Pædagoger på Fyn tilbyder forældre at passe deres børn fra 17-19, med det klare formål at forældrene kan gå hjem og have en hyrdetime. Pædagogerne vil nemlig gerne have nogle flere børn at passe....
DET er da initiativ!
http://www.dr.dk/p3/programmer/pressen/2012/09/11/paedagoger-vi-passer-jeres-born-sa-i-kan-lave-flere
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Heidi / Drengeting.dk skriver: Pædagoger på Fyn tilbyder forældre at passe deres børn fra 17-19, med det klare formål at forældrene kan gå hjem og have en hyrdetime. Pædagogerne vil nemlig gerne have nogle flere børn at passe.... DET er da initiativ! http://www.dr.dk/p3/programmer/pressen/2012/09/11/paedagoger-vi-passer-jeres-born-sa-i-kan-lave-flere
Trak sku lidt på smilebåndet da jeg hørte det i nyhederne igår Sys det er et ret sjovt initiativ!! Om der kommer flere børn ud af det? Det tror jeg altså ikke!
Jeg tænker - lad da pædagogerne tænke hvad de vil. Måske de endda er lidt misundelige.
Tag da chancen når den byder sig, - hvem ved måske dukker der en baby op i den anden ende, - og ellers var det vel forsøget værd
Jeg synes nærmere det er trist hvis der kun kan findes tid til at lave flere børn, ved at få passet dem man har en torsdag aften af pædagoger
Laulund87 skriver: Jeg synes nærmere det er trist hvis der kun kan findes tid til at lave flere børn, ved at få passet dem man har en torsdag aften af pædagoger
Er enig!!
Hvad gjorde man i gamle dage ?
Syns det går for vidt!
Fedt initiativ - men ville aldrig bruge det selv
FrkRaarup skriver: Er enig!! Hvad gjorde man i gamle dage ? Syns det går for vidt!
Jeg tror i hvert fald næppe vi uddør hvis ikke vi får vores børn passet om aftenen
Laulund87 skriver: Jeg tror i hvert fald næppe vi uddør hvis ikke vi får vores børn passet om aftenen
Præcis!
Ville aldrig få mit barn passet så sent, så jeg kunne komme hjem og knalde!!!
Det kan gøres når de sover og/eller ikke er hjemme
FrkRaarup skriver: Præcis! Ville aldrig få mit barn passet så sent, så jeg kunne komme hjem og knalde!!! Det kan gøres når de sover og/eller ikke er hjemme
Nemlig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128