Er så meget i tvivl angående mit ægteskab :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. september 2012

babymus77

Anonym skriver:

Mange tak . Ja og de tanker skræmmer mig lidt.

For tænker ofte det ville være nemmere at være alene ( ved jeg nok godt det nok ikke er ) men har nok bare behov for at være mig selv. 

Kan godt sætte mig ind i det!! Livet er ikke altid lige let, det er nok det som gør os mennesker stærke, Og giver os den styrke i livet, til at mestre vores valg!!!! Knus 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2012

Anonym trådstarter

Hm, du får lige en  til en start, det er aldrig sjovt sådan noget...
Jeg kan nok ikke råde dig om ægteskabet som sådan, jeg er ikke selv gift, men har en super dejlig kæreste som jeg har været sammen med i 15 måneder...
Det kan jo aldrig blive som det var i starten, hvor alt bare var rosenrødt og lykke på lykke, forelskelsen er en dejlig tid, men det bliver jo også hverdag på et tidspunkt...
Jeg tænker lidt om du har overvejet hvor afhængig man egentlig bliver af den anden?
I har 20år bag jer, I kender hinanden ud og ind. Vil du nogensinde kunne få det samme tætte forhold til en anden?
Sexlivet kan altid piftes op, skænderierne og diskussionerne skal vælges med omhu, og så skal I måske have noget kvalitetstid, bare ham og dig

Håber I finder en løsning på det!

Mange tak. Håber jeg også

Kan godt følge dig, men netop dette gør også jeg tvivler på om det er nok for mig. For syntes vi efterhånden er forskellige i hvad vi gerne vil.

Anmeld

12. september 2012

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Jeg kan virkelig anbefale parterapi! Det betyder så meget at man kan kommunikere ordentligt og at der bliver lyttet til den andens følelser og tanker. Man går tit i hårdknude når man prøver at tage de snakke selv, men det gør en verden til forskel når der sidder en upartisk tredje person og styrrer snakken.

Det kan godt være at løsningen for jer er at I skal gå fra hinanden, men så kan en parterapeut også hjælpe med at det kommer til at foregå på en ordentlig måde.

Tror du har ret. Har prøvet at tage snakken mange gange, men han føler sig angrebet. Hvilket ikke er hensigten. Tvivler dog på vi har råd til par terapi, og tror heller ikke han vil

Anmeld

12. september 2012

Anonym trådstarter

Bøllemyr skriver:

Kære du
Hvor går det mig ondt at du går og har det sådan. Jeg synes du skal tænke det rigtig godt igennem. Evt som en anden forslår prøve noget Parterapi.
Hvis du har bruge for at snakke siger du til!
Kæmpe knus

Tak for det. Tvivler dog på han vil i parterapi. Har tænkt længe og tanker bliver desværre ved med at dukke op. Må se hvad fremtiden bringer.

Anmeld

12. september 2012

Anonym trådstarter

babymus77 skriver:

Kan godt sætte mig ind i det!! Livet er ikke altid lige let, det er nok det som gør os mennesker stærke, Og giver os den styrke i livet, til at mestre vores valg!!!! Knus 

Det er korrekt

Anmeld

12. september 2012

Mathilde

Hvis han ikke er villig til at tale om de problemer I har, så tror jeg det er svært at få forholdet til at køre igen. Det vil jo så kræve, at du accepterer ham og situationen som den er.....

Jeg ville foreslå parterapi, men igen, hvis han ikke vil snakke, er det svært.

for mig ville det nok være afgørende. Altså hvis jeg ikke vil leve med det som det er og manden ikke vil gøre noget for at ændre og forbedre forholdet, så er der kun en vej..

Stort knus jeg håber I finder ud af hvad der er det rigtige for jer.

Anmeld

12. september 2012

Anonym trådstarter

Mathilde skriver:

Hvis han ikke er villig til at tale om de problemer I har, så tror jeg det er svært at få forholdet til at køre igen. Det vil jo så kræve, at du accepterer ham og situationen som den er.....

Jeg ville foreslå parterapi, men igen, hvis han ikke vil snakke, er det svært.

for mig ville det nok være afgørende. Altså hvis jeg ikke vil leve med det som det er og manden ikke vil gøre noget for at ændre og forbedre forholdet, så er der kun en vej..

Stort knus jeg håber I finder ud af hvad der er det rigtige for jer.

Vi kan godt snakke sammen om tingenemMen ofte føler han jeg angriber ham. Det kan være ting omkring børnene, opgaver i hjemme osv. Ofte når vi til enighed da han siger han godt ved det. Men stille og roligt er vi tilbage igen. Og er efterhånden så træt af det, og så kommer tankerne om jeg virkelig gider dette. Om det er fair over for børnene osv.

Anmeld

12. september 2012

modesty

Anonym skriver:

Tror du har ret. Har prøvet at tage snakken mange gange, men han føler sig angrebet. Hvilket ikke er hensigten. Tvivler dog på vi har råd til par terapi, og tror heller ikke han vil

Prøv eventuelt at tage kontakt til jeres kommune. Nogle gange har de gratis/billige tilbud.

Anmeld

12. september 2012

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Prøv eventuelt at tage kontakt til jeres kommune. Nogle gange har de gratis/billige tilbud.

Ok tak for det - hvordan gør man det ? Sagsbehandler eller ?

Anmeld

12. september 2012

Mathilde

Anonym skriver:

Vi kan godt snakke sammen om tingenemMen ofte føler han jeg angriber ham. Det kan være ting omkring børnene, opgaver i hjemme osv. Ofte når vi til enighed da han siger han godt ved det. Men stille og roligt er vi tilbage igen. Og er efterhånden så træt af det, og så kommer tankerne om jeg virkelig gider dette. Om det er fair over for børnene osv.

Det kan jeg godt forstå! Har han ikke selv en ide til, hvad I kan gøre? For du er nok ikke den eneste, der ikke trives med jeres forhold.

Det lyder måske også som om, der ikke er så mange følelser tilbage i jeres forhold, eller er det helt forkert?

Laver I nogle ting sammen? Snakker I sammen?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.