Symptomer... Update

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. september 2012

An&Jo

Babytrold123 skriver:

Man har jo ÆL to ca to uger før sin menstruation, og jeg får min menstruation onsdag/torsdag i næste uge... Har haft ÆL!

Så kan jeg bare ikke finde ud af terminsberegneren...

når du taster ind i beregneren skal du jo taste ind hvprnår du havde sidste menstruations første dag og ikke hvornår du havde ægløsning..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2012

Lookingforward

An&Jo skriver:

når du taster ind i beregneren skal du jo taste ind hvprnår du havde sidste menstruations første dag og ikke hvornår du havde ægløsning..

Det har jeg også gjort.....
Men jeg ved at jeg havde ægløsning d. 9 - ca. to uger før min kommende mens, og udflåd osv. var som det skal være under en ÆL...

Der står også i terminsberegneren at anslået befrugtningsdato er idag, d. 12/9!

Anmeld

12. september 2012

Karla

Babytrold123 skriver:

Det har jeg også gjort.....
Men jeg ved at jeg havde ægløsning d. 9 - ca. to uger før min kommende mens, og udflåd osv. var som det skal være under en ÆL...

Der står også i terminsberegneren at anslået befrugtningsdato er idag, d. 12/9!

Kan det ikke have noget at gøre med at cykluslængden ikke passer? Du skal indtaste den første dag i din sidste mens. Så kan man ændre på cykluslængden, og vel også ægløsning?

Anmeld

12. september 2012

Lookingforward

Cykluslængden skulle meget gerne passe

Anmeld

12. september 2012

Lookingforward

Jeg kan heller ikke forstå at jeg så på den test jeg tog for tre dage siden så en meget svag streg...

Anmeld

12. september 2012

Jupiter

Babytrold123 skriver:

Jeg kan heller ikke forstå at jeg så på den test jeg tog for tre dage siden så en meget svag streg...

Jeg kan sådan set godt forstå du er forvirret

Jeg tænker lidt på om den test du har taget evt. har givet udslag pga. æl og ikke graviditet (ved slet ikke om det er muligt), eller om det måske har været en skyggestreg?

Har du prøvet at tage en fysisk kalender (du ved, 12 mdr. på en side) og så skrive din mens første dag (så langt tilbage du kan), og notere æl (når du nu ved hvornår det har været).

Så får du måske et bedre overblik over hvor langt der er imellem, og du kan bedre tælle dage osv.

Anmeld

12. september 2012

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Snakker vi du havde ÆL d. 9 i denne måned,som i for 3 dage siden,eller snakker vi den 9 august???

Din forventet mens er ALTID  afhængig af hvornår du har ÆL,og ikke hvornår du plejer at få mens,så har du haft ÆL d.9/9 er du kun 2+3 henne,og der med er det ikke symptomer på graviditet du har nu,er det d. 9/8 er du 6+6 henne,også kan det godt være graviditetes symptomer.

Anmeld

12. september 2012

Lookingforward

Jeg havde ÆL d. 9/9
Jeg vil lige advare om at der er lidt "klamt" nu, men min udflåd nu er cremet og hvid, d. 9/9 var den næsten gennemsigtig og strækbar, og det var den både d. 8 og 9...
Hvis man skal gå ud fra det, så må det da passe!
Men jeg havde jo også ægløsning i sidste måned, der var jeg heller ikke beskyttet, dog havde jeg min menstruation...
Kan jeg være blevet gravid alligevel??

Gud det er forvirrende  Må tage en test mere!

Anmeld

12. september 2012

Miss Church

Babytrold123 skriver:

Jeg havde ÆL d. 9/9
Jeg vil lige advare om at der er lidt "klamt" nu, men min udflåd nu er cremet og hvid, d. 9/9 var den næsten gennemsigtig og strækbar, og det var den både d. 8 og 9...
Hvis man skal gå ud fra det, så må det da passe!
Men jeg havde jo også ægløsning i sidste måned, der var jeg heller ikke beskyttet, dog havde jeg min menstruation...
Kan jeg være blevet gravid alligevel??

Gud det er forvirrende  Må tage en test mere!

Udfra din beskrivelse af udflådet d. 9, lyder det til, at du havde æl der. Kan godt forstå at du er forvirret 

Men de symptomer du har, minder de ikke meget om symptomer på ægløsning? Så er det måske det du mærker? 

Anmeld

12. september 2012

SS82

Hvis du havde æl d. 9/9 - kan du da umuligt teste positiv nu. Det er jo kun 4 dage siden.

Men forstår det ikke helt. For har du ikke også skrevet i en anden tråd igår at du testede positiv 5 dage efter æl og det er der jo slet ikke gået endnu, hvis du havdebæl d. 9/9?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.