Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej og godmorgen de damer (og få herre...)Ville lige lave en update i forlængelse af min anden tråd med en måske positiv test Idag har jeg stikken i underlivet, specielt venstre side, og er meget sløv og lækkersøvnig Tissetrangen er stadig stor, og mine brystvorter er stadig meget ømme, mørke og hårde Fik en anelse kvalme efter morgenmaden, men det kan også sagtens være pga den store mængde pålægchokolade
Hvad siger I, lyder det som symptomer? Hvis det passer med terminsberegneren herinde, så er jeg 2+0 idag
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Babytrold123 skriver: Hej og godmorgen de damer (og få herre...)Ville lige lave en update i forlængelse af min anden tråd med en måske positiv test Idag har jeg stikken i underlivet, specielt venstre side, og er meget sløv og lækkersøvnig Tissetrangen er stadig stor, og mine brystvorter er stadig meget ømme, mørke og hårde Fik en anelse kvalme efter morgenmaden, men det kan også sagtens være pga den store mængde pålægchokolade Hvad siger I, lyder det som symptomer? Hvis det passer med terminsberegneren herinde, så er jeg 2+0 idag
Det kunne godt lyde som symptomer .. Men det ville godt nok være tideligt at have alle dem tá en test om fire ugers tid.. Der kan være nok så mange symptomer iden graviditet.. En test er det eneste som kan give dig svar (:
Mener du 2+0?
For så har du jo først ÆL nu (+/- et par dage)? Og så kan du umuligt vide om du er gravid nu.
Man har jo ÆL to ca to uger før sin menstruation, og jeg får min menstruation onsdag/torsdag i næste uge... Har haft ÆL! Så kan jeg bare ikke finde ud af terminsberegneren...
2+0 arrh så er det vidst bare ÆL symptomer du kan mærke
Når jeg skriver mine data ind i terminsberegneren står der, nu jeg kigger efter, at jeg har befrugtningsdag idag!
Babytrold123 skriver: Man har jo ÆL to ca to uger før sin menstruation, og jeg får min menstruation onsdag/torsdag i næste uge... Har haft ÆL! Så kan jeg bare ikke finde ud af terminsberegneren...
Du skal indtaste din mens første dag samt cykluslængde for at beregne din evt termin
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128