Kan man tillade sig det??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

824 visninger
12 svar
0 synes godt om
12. september 2012

Anonym trådstarter

Vi står og skal have ny klapvogn da den gamle er gået i stykker, og da barnet er forholdsvist stort vil vi gerne købe brugt, vi vil dog stadig ikke have hvad som helst, da den skal være ordentlig at gå med..

Vi har begge dårlige rygge og skal derfor have svinghjul for mindst mulig belastning..
Den skal være komfortabel for barnet at sidde i..
den skal have justerbart styr, da der er stor højde forskel på far og mor..

Vi har så selvfølgelig kigget rundt på nettet, og vores valg står imellem en brio med teleskop styr, eller en emmaljunga nitro city..
De er dog begge sat ret højt i pris..

Mit spørgsmål er så hvor meget man kan tillade sig at byde dem ned??

Emmaljungaen som vi egentlig helst vil have da den alt andet lige ser mere velholdt ud, og den ser mest behagelig ud for barnet også..

Den står til 2200 kr og der er ikke sat årgang på, men har dog lidt kendskab til farverne, og den er minimum 3 år gammel, da jeg kan se at farven er udgået der, ihvertfald med det stof den har indvendigt..

Hvor meget vil i mene man kan tillade sig at byde den ned??

jeg kan forresten se at der er flere ind på siden som er yngre og står til under 2000kr, men det er desværre ikke i farver vi kan bruge da de er ret kønsbestemt..

og kan det virkelig passe at dem med svinghjul skal koste så meget mere brugt end dem uden svinghjul??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2012

MetteS81

Hmmm, vi har en Emmaljunga med svinghjul og den kostede vist omkring 5000,- inkl sådan et dække man kan lægge hen over benene på barnet. Vores er et halvt år gammel....

Det er svært at vide hvor meget man kan tillade sig at byde under, men sælger sætter jo ofte gerne prisen lidt højere end hvad han/hun vil have for den...så der er plads til dem der vil prutte om prisen  

Hvis den ellers er pæn og velholdt, så synes jeg prisen er ok....men prøv at skriv at der er flere nyere modeller der står billigere og om de mon er villige til at forhandle? Medmindre sælger har skrevet direkte at prisen ikke kan forhandles, så må du gerne byde under...men det skal selvfølgelig være realistisk! Jeg tænker 500 under...? Og så se hvad de siger 

Anmeld

12. september 2012

Anonym trådstarter

MetteS81 skriver:

Hmmm, vi har en Emmaljunga med svinghjul og den kostede vist omkring 5000,- inkl sådan et dække man kan lægge hen over benene på barnet. Vores er et halvt år gammel....

Det er svært at vide hvor meget man kan tillade sig at byde under, men sælger sætter jo ofte gerne prisen lidt højere end hvad han/hun vil have for den...så der er plads til dem der vil prutte om prisen  

Hvis den ellers er pæn og velholdt, så synes jeg prisen er ok....men prøv at skriv at der er flere nyere modeller der står billigere og om de mon er villige til at forhandle? Medmindre sælger har skrevet direkte at prisen ikke kan forhandles, så må du gerne byde under...men det skal selvfølgelig være realistisk! Jeg tænker 500 under...? Og så se hvad de siger 

Der er bare intet tilbehør med overhovedet udover det fluenet som jo sidder i kalechen..

måske det bare er mig der synes det er mange penge for en vogn hvor garantien er udløbet og der ikke er noget ekstra udstyr med så..

jeg tror måske jeg havde tænkt mig at forsøge med 1500 og så arbejde lidt ud fra det, men kan godt se det er ret lavt så..

Anmeld

12. september 2012

FruK

Hvis nyprisen er 5000 og den er i pæn stand, synes jeg heller ikke 2000 lyder helt tosset.

Men det er jo helt op til jer - man kan altid tillade sig at byde, hvad man selv synes (synes jeg).

Måske har de sat prisen lidt højt - kig også på, hvor længe den har været til salg, det kan også give et hint om, om de kunne være villige til at gå ned. Hvis jeg lige har lagt en annonce på, går jeg ikke ned i pris - men jeg sætter også som regel prisen til det, jeg vil have.

For mig er det vigtigere hvor "brugt" den er, end hvor mange år den er.

Anmeld

12. september 2012

ano14316

Anonym skriver:

Vi står og skal have ny klapvogn da den gamle er gået i stykker, og da barnet er forholdsvist stort vil vi gerne købe brugt, vi vil dog stadig ikke have hvad som helst, da den skal være ordentlig at gå med..

Vi har begge dårlige rygge og skal derfor have svinghjul for mindst mulig belastning..
Den skal være komfortabel for barnet at sidde i..
den skal have justerbart styr, da der er stor højde forskel på far og mor..

Vi har så selvfølgelig kigget rundt på nettet, og vores valg står imellem en brio med teleskop styr, eller en emmaljunga nitro city..
De er dog begge sat ret højt i pris..

Mit spørgsmål er så hvor meget man kan tillade sig at byde dem ned??

Emmaljungaen som vi egentlig helst vil have da den alt andet lige ser mere velholdt ud, og den ser mest behagelig ud for barnet også..

Den står til 2200 kr og der er ikke sat årgang på, men har dog lidt kendskab til farverne, og den er minimum 3 år gammel, da jeg kan se at farven er udgået der, ihvertfald med det stof den har indvendigt..

Hvor meget vil i mene man kan tillade sig at byde den ned??

jeg kan forresten se at der er flere ind på siden som er yngre og står til under 2000kr, men det er desværre ikke i farver vi kan bruge da de er ret kønsbestemt..

og kan det virkelig passe at dem med svinghjul skal koste så meget mere brugt end dem uden svinghjul??

den her er slået op i går til 1250 så det er abre om at være hurtig..  http://www.dba.dk/klapvogn-emmaljunga-nitro/id-85892340/ hvis det altså er interessant.. 

Anmeld

12. september 2012

Anonym trådstarter

ano14316 skriver:

den her er slået op i går til 1250 så det er abre om at være hurtig..  http://www.dba.dk/klapvogn-emmaljunga-nitro/id-85892340/ hvis det altså er interessant.. 

det var billigt bare alt for langt væk.. vi bor i jylland

Anmeld

12. september 2012

ano14316

Anonym skriver:

det var billigt bare alt for langt væk.. vi bor i jylland

Ja så skal i finde ud af hvad det koster at sende den.. 

Anmeld

12. september 2012

Anonym trådstarter

ano14316 skriver:

Ja så skal i finde ud af hvad det koster at sende den.. 

ja, men der står at den mangler en knap og skumgummiet i styret er i stykker, og det er vi ikke interesseret i at få. den skal helst gerne være i ordentlig stand.

Anmeld

12. september 2012

ano14316

Anonym skriver:

ja, men der står at den mangler en knap og skumgummiet i styret er i stykker, og det er vi ikke interesseret i at få. den skal helst gerne være i ordentlig stand.

Okay.. Det er også helt op til jer.. jeg tænkte bare at jeg godt ville kunne leve med en revne i gummiet hvis jeg sparet lige knap 1000 kr.. knappen kan man jo altid lave.. 

baer til info, så vil det koste 160 kr at sende..

Anmeld

12. september 2012

Anonym trådstarter

ano14316 skriver:

Okay.. Det er også helt op til jer.. jeg tænkte bare at jeg godt ville kunne leve med en revne i gummiet hvis jeg sparet lige knap 1000 kr.. knappen kan man jo altid lave.. 

baer til info, så vil det koste 160 kr at sende..

ja men de skriver jo netop at den sælges billigt fordi den er ved at være slidt..
vi vil gerne have en vogn der ser ordentlig ud selvom vi ikke har meget at købe for lige nu..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.