Vi står og skal have ny klapvogn da den gamle er gået i stykker, og da barnet er forholdsvist stort vil vi gerne købe brugt, vi vil dog stadig ikke have hvad som helst, da den skal være ordentlig at gå med..
Vi har begge dårlige rygge og skal derfor have svinghjul for mindst mulig belastning..
Den skal være komfortabel for barnet at sidde i..
den skal have justerbart styr, da der er stor højde forskel på far og mor..
Vi har så selvfølgelig kigget rundt på nettet, og vores valg står imellem en brio med teleskop styr, eller en emmaljunga nitro city..
De er dog begge sat ret højt i pris..
Mit spørgsmål er så hvor meget man kan tillade sig at byde dem ned??
Emmaljungaen som vi egentlig helst vil have da den alt andet lige ser mere velholdt ud, og den ser mest behagelig ud for barnet også..
Den står til 2200 kr og der er ikke sat årgang på, men har dog lidt kendskab til farverne, og den er minimum 3 år gammel, da jeg kan se at farven er udgået der, ihvertfald med det stof den har indvendigt..
Hvor meget vil i mene man kan tillade sig at byde den ned??
jeg kan forresten se at der er flere ind på siden som er yngre og står til under 2000kr, men det er desværre ikke i farver vi kan bruge da de er ret kønsbestemt..
og kan det virkelig passe at dem med svinghjul skal koste så meget mere brugt end dem uden svinghjul??
Anmeld