Tænker meget på min eks - alt for meget!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. september 2012

MorDk

Anonym skriver:

Jeg har prøvet at fortælle at jeg føler mig ensom, glemt osv. Han synes bare jeg er barnlig.

Ærlig talt...

Hvis han ikke engang gider at lytte til, hvad du har at sige... så sys jeg du skulle gå fra ham! Hvad skal I være sammen for! Har du spurgt ham om Hvorfor han er sammen med dig? Kan han svare på det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2012

Anonym trådstarter

MorDk skriver:

Ærlig talt...

Hvis han ikke engang gider at lytte til, hvad du har at sige... så sys jeg du skulle gå fra ham! Hvad skal I være sammen for! Har du spurgt ham om Hvorfor han er sammen med dig? Kan han svare på det?

Jeg spurgte hvorfor han bliver sammen med mig, når tingene er som de er, og om det var fordi han ikke turde være "alene", han sagde bare, "jamen det er fordi jeg elsker dig".

Anmeld

12. september 2012

MorDk

Anonym skriver:

Jeg spurgte hvorfor han bliver sammen med mig, når tingene er som de er, og om det var fordi han ikke turde være "alene", han sagde bare, "jamen det er fordi jeg elsker dig".

Ja måske "elsker" han dig for trygheden... (undskyld ved det kan lyde hårdt) Men nogle mænd bliver en smule "magelige" og glemmer hvad et forhold går ud på! Har lidt på fornemmelsen at du lader dig "spise af" med hans svar... og så går du der og ikke ved hvad du skal... 

Jeg ville sætte bremsen i og banke i bordet !" LYT TIL MIG for pokker! "Han skal sgu lytte til dig og han skal tage sig sammen!

Hvis ikke han vil kæmpe for at forholdet kommer til at gå bedre - til DU får det bedre... så er han altså ikke det værd (i mine øjne)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.