Tænker meget på min eks - alt for meget!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.306 visninger
12 svar
0 synes godt om
12. september 2012

Anonym trådstarter

... Ja som overskriften siger, tænker jeg ALT for meget på min eks.
Min nuværende kæreste er stortset aldrig tilstede i vores forhold, han arbejder utroligt meget, og når han endelig er hjemme ser han tv eller sidder på nettet på mobilen. Men er begyndt at føle mig ekstremt ensom på det sidste, jeg går hjemme ligenu, så har ikke så meget at lave.
Men er nu begyndt at tænke ufatteligt meget på min såkaldte ekskæreste, føler nogle gange et "behov" for lige at se hans facebook.

Jeg ved ikke helt hvad jeg ville med dette, håber måske lidt på nogle råd, er ret frustreret..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2012

MorDk

Øv situation! Jeg sys du skal hive fat i din kæreste og få en snak med ham! Det er vigtig man snakker sammen, laver nogle ting sammen osv. i forholdet. Har du prøvet at tage initiativ? Eller?

Anmeld

12. september 2012

Sujan

Først så husk lige hvorfor det er din eks... Der må være en grund til det ikke gik mellem jer.

Og mit bud er at det er fordi det lige nu fungere dårligt med din nuværende kæreste, så du drømmer dig væk til noget andet.

I må få snakket sammen. Har været i det samme og efter mange snakke, og forsøg på at få det til at fungere valgte jeg til sidst at flytte. Har boet for mig selv et halvt års tid og vi er begyndt at se hinanden igen... Nu virker det til at håb forstår og håber vi en dag kan få en gid hverdag sammen igen.

Håber ikke i skal alt det igennem. Men hvis du gerne vil din kæreste må i få snakket og arbejdet på nogle ting så det kan blive godt igen

Anmeld

12. september 2012

Anonym trådstarter

MorDk skriver:

Øv situation! Jeg sys du skal hive fat i din kæreste og få en snak med ham! Det er vigtig man snakker sammen, laver nogle ting sammen osv. i forholdet. Har du prøvet at tage initiativ? Eller?

Ja, det har jeg.
Har arrangeret at se en god film efter vores baby er puttet, men han er altid træt og vil i seng, og det er træls.

Hvis vi planlægger en tur i biografen, bliver vi uvenner, for han vil aldrig ofre sig og se en film jeg vil se, men det gør jeg stortset for ham hver gang.

Anmeld

12. september 2012

MorDk

Anonym skriver:

Ja, det har jeg.
Har arrangeret at se en god film efter vores baby er puttet, men han er altid træt og vil i seng, og det er træls.

Hvis vi planlægger en tur i biografen, bliver vi uvenner, for han vil aldrig ofre sig og se en film jeg vil se, men det gør jeg stortset for ham hver gang.

Øv ja man bliver nød til at gå lidt på kompromis engang imellem. Det skal gå begge veje...

Anmeld

12. september 2012

Anonym trådstarter

MorDk skriver:

Øv ja man bliver nød til at gå lidt på kompromis engang imellem. Det skal gå begge veje...

Den anden dag skulle vi se noget i tv'et sammen, han ville rigtigt gerne se det. Men han valgte så at gå en tur og gå i seng da han kom hjem.

Anmeld

12. september 2012

MorDk

Anonym skriver:

Den anden dag skulle vi se noget i tv'et sammen, han ville rigtigt gerne se det. Men han valgte så at gå en tur og gå i seng da han kom hjem.

Har du prøvet at snakke med ham omkring hvordan han har det og hvad han går og tænker på?  Måske er der noget der går ham på... ?

Anmeld

12. september 2012

Anonym trådstarter

MorDk skriver:

Har du prøvet at snakke med ham omkring hvordan han har det og hvad han går og tænker på?  Måske er der noget der går ham på... ?

Ja, men han siger der intet er galt.

Anmeld

12. september 2012

MorDk

Anonym skriver:

Ja, men han siger der intet er galt.

Jeg sys du skal sige til ham hvad det gør ved dig! At du bliver ked af det, at du føler dig alene, fravalgt, ligegyldig mm. MEN uden at bebrejde ham!

Anmeld

12. september 2012

Anonym trådstarter

MorDk skriver:

Jeg sys du skal sige til ham hvad det gør ved dig! At du bliver ked af det, at du føler dig alene, fravalgt, ligegyldig mm. MEN uden at bebrejde ham!

Jeg har prøvet at fortælle at jeg føler mig ensom, glemt osv. Han synes bare jeg er barnlig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.