Kan det passe ?? hver 2 time....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. september 2012

Faith

SussieThyssen skriver:

Underlig ide med at vække spædbørn..som jeg bestemt ikke vil anbefale.
De regulerer selv appetitten..ellers risikerer man også at lægge grobund for alskens dårlige spisevaner siden hen.

Så lad for Guds skyld de små sove.

Men som sagt med mindre der er en speciel årsag, så som at de er meget små ved fødslen, lider af dehydrering eller lign. Har problemer med mave/tarmsystem eller andet, så skal de nok selv vågne og sige til når det er fodringstid.

Helt enig!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2012

Dinsen

Her blev vores søn også vækket de første 2 mdr. For at spise, men han var også en bette en..

Anmeld

11. september 2012

rogerrasch

SussieThyssen skriver:

Var han meget lille?

For ellers er der da ingen mening i det...spædbørn regulerer selv hvornår de er sulte, og skal da ikke vækkes for at spise, med mindre der er en speciel årsag.

nej han var faktisk normal vægt, han vejede 3310 gram ved fødslen

Anmeld

11. september 2012

SussieThyssen

rogerrasch skriver:

nej han var faktisk normal vægt, han vejede 3310 gram ved fødslen

Skør ide at vække ham så.

Anmeld

12. september 2012

rogerrasch

SussieThyssen skriver:

Skør ide at vække ham så.

ja det var også min tanke, for det var jo også hårdt for mig efter sådan en fødslen og havde bare brug for så meget søvn som muligt, så jeg ville nu også hellere ha ladet ham sove til han selv vågnede og var sulten

Anmeld

12. september 2012

SussieThyssen

rogerrasch skriver:

ja det var også min tanke, for det var jo også hårdt for mig efter sådan en fødslen og havde bare brug for så meget søvn som muligt, så jeg ville nu også hellere ha ladet ham sove til han selv vågnede og var sulten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.