Kan det passe ?? hver 2 time....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.596 visninger
15 svar
0 synes godt om
11. september 2012

Mor1012

kan det passe.... hun skal spise hver 2 time...

matilde er 5 uger gammel, og vågner hver 2 time om natten og spiser.

og om dagen er det os hver 2-3 time, idag gik der kun halv anden time en enkelt gang

oftest spiser hun ikke flasken op, fordi hun falder hen og hun er Ikke til at få mere i ...

det altså lidt hårdt :/ især nat

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2012

Studerendemor

PRINSESSERNE skriver:

og om dagen er det os hver 2-3 time, idag gik der kun halv anden time en enkelt gang

oftest spiser hun ikke flasken op, fordi hun falder hen og hun er Ikke til at få mere i ...

Det er vist helt normalt. Hun er kun 5 uger, det bliver nemmere...

Anmeld

11. september 2012

rogerrasch

PRINSESSERNE skriver:

ja det er rigtigt, fik afvide på barselsgangen da jeg lå med min søn at han skulle have mad hver 2 time vågnede han ikke selv af sult skulle jeg vække ham for at give ham mad men ja det er mega hårdt

Anmeld

11. september 2012

SussieThyssen

Sådan er der nogle børn der er, så det er helt normalt.
Du må bare holde ud..det skal nok blive bedre hen ad vejen.

Kærligst
Sussie

Anmeld

11. september 2012

SussieThyssen

rogerrasch skriver:

ja det er rigtigt, fik afvide på barselsgangen da jeg lå med min søn at han skulle have mad hver 2 time vågnede han ikke selv af sult skulle jeg vække ham for at give ham mad men ja det er mega hårdt

Var han meget lille?

For ellers er der da ingen mening i det...spædbørn regulerer selv hvornår de er sulte, og skal da ikke vækkes for at spise, med mindre der er en speciel årsag.

Anmeld

11. september 2012

Faith

Jep det kan sagtens passe. Det er super hårdt mens det står på. Men jeg kan trøste dig med at det bliver bedre. Min søn er 12 uger og kan sagtens sove mellem 5 og 7 timer i streg om natten. I starten vågnede han hver 1½ til 2 timer og spiste

Anmeld

11. september 2012

Faith

SussieThyssen skriver:

Var han meget lille?

For ellers er der da ingen mening i det...spædbørn regulerer selv hvornår de er sulte, og skal da ikke vækkes for at spise, med mindre der er en speciel årsag.

Anmeld

11. september 2012

Nattøs

Var han meget lille?

ja var han lille? jeg fik afvide hver 3 time de første par dage, og derefter 6 timer og da hun var 2 uger gammel, stoppede jeg med at vække hende. og nu som 7 uger sover hun imellem 4 og 9 timer i to nætter i streg har hun sovet ca 9 timer, har fået nogle chokke over det. 

Hun får mma og spiser som hun lyster spiser godt om dagen og når hun får mad og natten eller morgen, ja så spiser hun imellem 40 og 80 ca. også er det god nat igen.

Anmeld

11. september 2012

SussieThyssen

Nattøs skriver:

ja var han lille? jeg fik afvide hver 3 time de første par dage, og derefter 6 timer og da hun var 2 uger gammel, stoppede jeg med at vække hende. og nu som 7 uger sover hun imellem 4 og 9 timer i to nætter i streg har hun sovet ca 9 timer, har fået nogle chokke over det. 

Hun får mma og spiser som hun lyster spiser godt om dagen og når hun får mad og natten eller morgen, ja så spiser hun imellem 40 og 80 ca. også er det god nat igen.

Underlig ide med at vække spædbørn..som jeg bestemt ikke vil anbefale.
De regulerer selv appetitten..ellers risikerer man også at lægge grobund for alskens dårlige spisevaner siden hen.

Så lad for Guds skyld de små sove.

Men som sagt med mindre der er en speciel årsag, så som at de er meget små ved fødslen, lider af dehydrering eller lign. Har problemer med mave/tarmsystem eller andet, så skal de nok selv vågne og sige til når det er fodringstid.

Anmeld

11. september 2012

Nattøs

SussieThyssen skriver:

Underlig ide med at vække spædbørn..som jeg bestemt ikke vil anbefale.
De regulerer selv appetitten..ellers risikerer man også at lægge grobund for alskens dårlige spisevaner siden hen.

Så lad for Guds skyld de små sove.

Men som sagt med mindre der er en speciel årsag, så som at de er meget små ved fødslen, lider af dehydrering eller lign. Har problemer med mave/tarmsystem eller andet, så skal de nok selv vågne og sige til når det er fodringstid.

er enig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.