Nøj hvor er jeg ved at være træt af det her.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. september 2012

SussieThyssen

Anonym skriver:

Kan sagtens følge dig ja jeg læser hf på fuldtid, og så er der lektier bagefter... Vi har været sammen længe, så er ikke i tvivl om hans tillid til mig..
Men jeg føler mig efterhånden ret bundet.. For efter aftensmad er der bad putning osv. Og så i gang med lektierne igen..
Jeg har ingen fritids interesse mere, da jeg simpelthen ik kan finde tid.

Studier er også job.

Jamen så synes jeg da, at du ganske enkelt skal melde ud, at du vil have en aften eller dag i weekenden, hvor DU holder fri, og så må han tage ansvaret for børnene.
Igen stille og roligt påpege at hvis ikke du skal køre træt i det hele, så bliver det nødt til at blive sådan.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2012

Ccamilla

Profilbillede for Ccamilla
Så er min barsel officielt slut - og ferien begynder :)
Anonym skriver:

Armen altså synes bare det gele er så træls min kæreste er selvstændig, og arbejder fuldtids. Det er også fint nok for mig... Men hans børn bor her, og når han endelig har fri, er han alligevel ikke til stede.. Så skal han ud til den og den og den... Nu er han lige kommet hjem, og så har han fandme sat sig foran computeren.. Ej hvor er jeg bare træt af det..
Ville egentlig ikke noget med dette, bare ud med mine frustrationer.
Kan i hygge jer søde baby bruger

Som skilsmissebarn, håber jeg at han tager sig sammen.
Når vi besøgte min far hver anden weekend, havde vi aldrig alene tid med ham, hvilket jeg savnede !!

Synes godt du kan kræve, at selvom han er selvstændig må han prioritere hans børn de uger de er der - og sidde foran computeren når de er kommet i seng - det er hans ansvar ! At du også er der og hjælper aktivt til, er jo en bonus for ham. Ved godt, at i sidste ende er det et fælles ansvar, men håber du forstår hvad jeg mener.

Og ved at hjælpe og samarbejde, så er der lige pludselig mere tid til dig, dine lektier, og måske lidt hygge - det ville jo være fantastisk

Anmeld

12. september 2012

FruK

Olivia's Moar skriver:

Synes godt du kan kræve, at selvom han er selvstændig må han prioritere hans børn de uger de er der - og sidde foran computeren når de er kommet i seng - det er hans ansvar ! At du også er der og hjælper aktivt til, er jo en bonus for ham. Ved godt, at i sidste ende er det et fælles ansvar, men håber du forstår hvad jeg mener.

Og ved at hjælpe og samarbejde, så er der lige pludselig mere tid til dig, dine lektier, og måske lidt hygge - det ville jo være fantastisk

Det er ikke rimeligt at du skal sørge for hans børn, når du også har skole og lektier at passe. Det er lige så vigtigt, som hans arbejde.
Er man en familie, så hjælpes man ad.

Og det er jo altså HANS børn. Men det er dig, der skal sige fra.

Mon ikke det ville være godt for jer, at få rettet op på, inden der kommer endnu et barn?

Anmeld

12. september 2012

Anonym trådstarter

Ja det er også det jeg.. Børnene er jo trods alt hans.. Altså når jeg spørg ham om de ikke kunne tage på tur eller jeg kunne tage afsted, netop for de får den alene tid, så børnene ikke føler jeg hr snuppet deres far. Siger nej kun hvis du vil med, og at vi gør det sammen..synes efterhånden jeg har prøvet alt....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.