Nøj hvor er jeg ved at være træt af det her.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.207 visninger
13 svar
0 synes godt om
11. september 2012

Anonym trådstarter

Armen altså synes bare det gele er så træls min kæreste er selvstændig, og arbejder fuldtids. Det er også fint nok for mig... Men hans børn bor her, og når han endelig har fri, er han alligevel ikke til stede.. Så skal han ud til den og den og den... Nu er han lige kommet hjem, og så har han fandme sat sig foran computeren.. Ej hvor er jeg bare træt af det..
Ville egentlig ikke noget med dette, bare ud med mine frustrationer.
Kan i hygge jer søde baby bruger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2012

Anonym trådstarter

Sorry det er blevet rodet. Skriver fra iPhone.

Anmeld

11. september 2012

MortilElias2010

Anonym skriver:

Armen altså synes bare det gele er så træls min kæreste er selvstændig, og arbejder fuldtids. Det er også fint nok for mig... Men hans børn bor her, og når han endelig har fri, er han alligevel ikke til stede.. Så skal han ud til den og den og den... Nu er han lige kommet hjem, og så har han fandme sat sig foran computeren.. Ej hvor er jeg bare træt af det..
Ville egentlig ikke noget med dette, bare ud med mine frustrationer.
Kan i hygge jer søde baby bruger

Anmeld

11. september 2012

Anonym trådstarter

Tak

Anmeld

11. september 2012

Benjamins'mor

Sikke da et fjols. Det er da ikke din opgave at være alene hele tiden med hans børn.
Fair at du hjælper til, og bruger tid med dem når de nu bor hos jer, men han må sku tage sig lidt sammen. Bare min mening.

til dig.

Anmeld

11. september 2012

FruK

Har du snakket med ham om det?

Anmeld

11. september 2012

Anonym trådstarter

Benjamins'mor skriver:

Sikke da et fjols. Det er da ikke din opgave at være alene hele tiden med hans børn.
Fair at du hjælper til, og bruger tid med dem når de nu bor hos jer, men han må sku tage sig lidt sammen. Bare min mening.

til dig.

Ja det synes jeg jo også ville være på sin plads... Ja og nu venter vi et fælles barn, frygter for hvordan det skal blive.. Skal jeg så stadig stå alene med hans børn, og vires fælles.. Nogen gange tænker jeg, at det ville være bedre hvis jeg boede alene..

Anmeld

11. september 2012

Anonym trådstarter

FruK skriver:

Har du snakket med ham om det?

Ja han ved det udemærket godt. Sagde til ham da han kom hjem, at når han var hjemme, var han her alligevel ikke. Hans svar dertil: øh hvor er jeg så

Anmeld

11. september 2012

SussieThyssen

Trøsteknus til dig. 

Har du selv arbejde?

Anyway, selvfølgelig er det ikke fair at han hænger det hele over på dig..især ikke hvis du også har et job at passe, så må I sætte jer ned og regne på hvor meget tid I hver især arbejder og bruger til fritid, og så dele opgaverne imellem jer, så du også får din del af fritiden uden ansvaret for børnene.

Men igen...prøv så også lige at vende den om...hvorfor ikke glæde dig over at han har så stor tillid til dig, at han vitterligt giver dig moderrollen..han stoler ganske enkelt på at du har valgt hele pakken med ham og børnene, og som en del af helheden i jeres liv. Og alene det er faktisk en kæmpe tillidserklæring. Han stoler på at du kan leve op til rollen som hans livsledsager, og at hans børn også er dine børn.

Selvfølgelig er det hårdt at han arbejder så meget, been there done that.
Men så må du tage tyren ved hornene og melde ud, at du forlanger at han drosler ned..ikke for at du ikke skal være der for børnene, men fordi HAN skal være der for dem og dig...kan du følge mig??
Det hedder ikke dine børn, det hedder VORES børn, VORES familieliv.
Og så må du melde ud, at du føler dig som en husholderske, og der skal andre boller på suppen.
Held og lykke med det hele

Kærligst
Sussie

Anmeld

11. september 2012

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Trøsteknus til dig. 

Har du selv arbejde?

Anyway, selvfølgelig er det ikke fair at han hænger det hele over på dig..især ikke hvis du også har et job at passe, så må I sætte jer ned og regne på hvor meget tid I hver især arbejder og bruger til fritid, og så dele opgaverne imellem jer, så du også får din del af fritiden uden ansvaret for børnene.

Men igen...prøv så også lige at vende den om...hvorfor ikke glæde dig over at han har så stor tillid til dig, at han vitterligt giver dig moderrollen..han stoler ganske enkelt på at du har valgt hele pakken med ham og børnene, og som en del af helheden i jeres liv. Og alene det er faktisk en kæmpe tillidserklæring. Han stoler på at du kan leve op til rollen som hans livsledsager, og at hans børn også er dine børn.

Selvfølgelig er det hårdt at han arbejder så meget, been there done that.
Men så må du tage tyren ved hornene og melde ud, at du forlanger at han drosler ned..ikke for at du ikke skal være der for børnene, men fordi HAN skal være der for dem og dig...kan du følge mig??
Det hedder ikke dine børn, det hedder VORES børn, VORES familieliv.
Og så må du melde ud, at du føler dig som en husholderske, og der skal andre boller på suppen.
Held og lykke med det hele

Kærligst
Sussie

Kan sagtens følge dig ja jeg læser hf på fuldtid, og så er der lektier bagefter... Vi har været sammen længe, så er ikke i tvivl om hans tillid til mig..
Men jeg føler mig efterhånden ret bundet.. For efter aftensmad er der bad putning osv. Og så i gang med lektierne igen..
Jeg har ingen fritids interesse mere, da jeg simpelthen ik kan finde tid.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.