YAY så er vi igang igen:-) Ønskebarn nr. 3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. september 2012

smokin

SKønt Lisbeth ❤

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2012

Camillos

LISBETH:-) skriver:

Har idag været til første indledende samtale på rigshospitalet, og vi skal simpelthen melde os til behandling ved næste mens. som så er om 14 dage ca. Havde regnet med der ville gå meget længere tid så er bare så glad.

Vi skal i lang behandling og det er PGD behandling via ICSI metoden. Bliver så spændende. Har i forvejen været igennem 11 x IUI-H behandling og fået 2 dejlige piger. Men denne gang er det så noget helt nyt så har sikkert undervejs en masse spørgsmål jeg håber i vil hjælpe mig med:-)

Jeg har gennem mange år kæmpet for at blive udredt for gentagende aborter (har haft 6 stk) og fik for nogen år siden også "lov" til at blive undersøgt på vores lokale sygehus - dog uden nogen brugbare svar. (de opdagede ikke engang at jeg er bærer af en genetisk sygdom) Jeg har altid haft på fornemmelsen at der er noget galt med mit stofskifte så blev ret glad for at lægen på riget, sage at hun mente jeg kunne have noget med stofskiftet (ud fra mine fertilitets problemer) og jeg fik derfor idag også taget en blodprøve for dette. Dejligt jeg også får en afklaring på det!!!!!!!!!

Først mange gange tillykke! Det bliver dejligt at komme i behandling og forhåbentlig lykkes det snart at få jeres 3 ønskebarn.

altså jeg har også aborteret mange gange...  min gyn mente det var min krop der ikke ville med kærestens gener og jeg afstødte fosteret og det gik tabt. Så jeg fik acetylsalicsylsyre de første 21 uger af min graviditet og denne gang er det lykkes. 

Men nu du har 2 piger kan vi jo håbe på du er ovre dit "abort" problem .. 

Anmeld

11. september 2012

Putomanen

Det lyder rigtig spændende! Jeg håber, at du kun skal gennem 1 forsøg.

Jeg er selv i behandling på Riget, og jeg er rigtig glad for at være der! Jeg har været igennem 3 ICSI forsøg, men jeg kender ikke til jeres specifikke metode med fravælgelse af æg, da vores "problem" er stærkt nedsat sædkvalitet.

Du er velkommen, hvis du har nogen spørgsmål

Anmeld

11. september 2012

LISBETH:-)

Putomanen skriver:

Det lyder rigtig spændende! Jeg håber, at du kun skal gennem 1 forsøg.

Jeg er selv i behandling på Riget, og jeg er rigtig glad for at være der! Jeg har været igennem 3 ICSI forsøg, men jeg kender ikke til jeres specifikke metode med fravælgelse af æg, da vores "problem" er stærkt nedsat sædkvalitet.

Du er velkommen, hvis du har nogen spørgsmål

Synes bestemt også at de virkede rigtig rigtig professionelle. Og hende lægen vi var inde ved var rigtig rigtig sød og forstående. Vi har ellers lidt mødt den holdning at vi bare skulle være glade for de 2 børn vi har. ER bare så træt af den kommentar - for fordi man gerne vil have nr. 3 betyder jo overhovedet ikke at man ikke er glad for dem man har. Er bare glad for at vi er stærke nok til at fortsætte kampen.

Håber det kommer til at gå som smurt (men med min forhistorie så har man jo i baghovedet at det gør det nok ikke)

Håber det snart lykkedes for jer:-)

Jeg vender måske tilbage når vi er rigtigt igang - mærkeligt og sige at man glæder sig til at skulle gennem helved  men det er jo med verdens bedse formål.

Anmeld

11. september 2012

Zette skriver:

SKønt Lisbeth ❤

Ja ikke  Håber så bare det lykkedes:-)

Anmeld

11. september 2012

Camillos skriver:

Først mange gange tillykke! Det bliver dejligt at komme i behandling og forhåbentlig lykkes det snart at få jeres 3 ønskebarn.

altså jeg har også aborteret mange gange...  min gyn mente det var min krop der ikke ville med kærestens gener og jeg afstødte fosteret og det gik tabt. Så jeg fik acetylsalicsylsyre de første 21 uger af min graviditet og denne gang er det lykkes. 

Men nu du har 2 piger kan vi jo håbe på du er ovre dit "abort" problem .. 

Dejligt det endelig er lykkedes for jer  Tillykke med det!

Her tror de ikke det, er det der er problemet. Faktisk så har alle mine prøver taget på det lokale sygehus intet vist. Så er glad for at jeg idag har fået taget nye blodprøver på riget der måske kan give svar.

Lægen på riget mente dog også at det faktum at vi begge er bærer af en genetisksygdom godt kan spille en stor rolle. Så vores chancer burde være bedre nu. Nu må vi se om hun får ret

Anmeld

11. september 2012

Putomanen

Synes bestemt også at de virkede rigtig rigtig professionelle. Og hende lægen vi var inde ved var rigtig rigtig sød og forstående. Vi har ellers lidt mødt den holdning at vi bare skulle være glade for de 2 børn vi har. ER bare så træt af den kommentar - for fordi man gerne vil have nr. 3 betyder jo overhovedet ikke at man ikke er glad for dem man har. Er bare glad for at vi er stærke nok til at fortsætte kampen.

Håber det kommer til at gå som smurt (men med min forhistorie så har man jo i baghovedet at det gør det nok ikke)

Håber det snart lykkedes for jer:-)

Jeg vender måske tilbage når vi er rigtigt igang - mærkeligt og sige at man glæder sig til at skulle gennem helved  men det er jo med verdens bedse formål.

Jeg synes også, at lægerne er rigtig søde, og de tager sig tid til at svare på mine spørgsmål, selvom de kan være "dumme" eller "normale".

Jeg tror, at personalet på fertilitetsklinikker har en helt anden forståelse for ønsket om børn, om det er 1 barn eller flere, end "almindelige" mennekser har, som ikke selv har prøvet sorgen på egen krop.

Det er meget mærkeligt, at se frem til en masse medicin, hormoner, stikkeri osv., men for enden af det helvede, venter forhåbentlig en lille guldklum

Tusind tak. Jeg håber også, at det snart lykkes for jer

Anmeld

11. september 2012

Camillos

Dejligt det endelig er lykkedes for jer  Tillykke med det!

Her tror de ikke det, er det der er problemet. Faktisk så har alle mine prøver taget på det lokale sygehus intet vist. Så er glad for at jeg idag har fået taget nye blodprøver på riget der måske kan give svar.

Lægen på riget mente dog også at det faktum at vi begge er bærer af en genetisksygdom godt kan spille en stor rolle. Så vores chancer burde være bedre nu. Nu må vi se om hun får ret

Tak og jeg  for jer

Anmeld

14. september 2012

Nessie

Hvor er det spændende

Håber virkelig for jer, at I kan nøjes med et enkelt forsøg

Anmeld

14. september 2012

Nessie skriver:

Hvor er det spændende

Håber virkelig for jer, at I kan nøjes med et enkelt forsøg

Tak det håber jeg også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.