LISBETH:-) skriver:
Synes bestemt også at de virkede rigtig rigtig professionelle. Og hende lægen vi var inde ved var rigtig rigtig sød og forstående. Vi har ellers lidt mødt den holdning at vi bare skulle være glade for de 2 børn vi har. ER bare så træt af den kommentar - for fordi man gerne vil have nr. 3 betyder jo overhovedet ikke at man ikke er glad for dem man har. Er bare glad for at vi er stærke nok til at fortsætte kampen.
Håber det kommer til at gå som smurt (men med min forhistorie så har man jo i baghovedet at det gør det nok ikke)
Håber det snart lykkedes for jer:-)
Jeg vender måske tilbage når vi er rigtigt igang - mærkeligt og sige at man glæder sig til at skulle gennem helved
men det er jo med verdens bedse formål.
Jeg synes også, at lægerne er rigtig søde, og de tager sig tid til at svare på mine spørgsmål, selvom de kan være "dumme" eller "normale".
Jeg tror, at personalet på fertilitetsklinikker har en helt anden forståelse for ønsket om børn, om det er 1 barn eller flere, end "almindelige" mennekser har, som ikke selv har prøvet sorgen på egen krop.
Det er meget mærkeligt, at se frem til en masse medicin, hormoner, stikkeri osv., men for enden af det helvede, venter forhåbentlig en lille guldklum 
Tusind tak. Jeg håber også, at det snart lykkes for jer 

Anmeld