Hej alle
Ved ikke lige hvordan jeg skal formulere mig, men springer ud i det alligevel.
Jeg har en søn der fylder 2 år til Oktober. Han er så perfekt stille og rolig. Han er et ørebarn så han snakker ikke, heller ikke enkelte ord endnu. Men jeg er ikke bekymret da jeg ved at han forstår Alt!
Da han var 10 måneder gammel begyndte han i vuggestuen. Han har kun grædt enkelte gange. Men problemet er at han ikke deltager i de aktiviteter de voksne laver for børnene.
Han stiller sig i hjørnet og kigger på de andre børn. Han er lykkelig hvis han finder en bil han kan lege med i flere timer.
Sidste uge sagde en pædagog at de legede med ler. Og min søn igen stillede sig i hjørnet og blev usikker. Hun valgte så at tage ham op i skødet og føre hans hænder mod leret. Men han blev utilpas og ville ned.
De voksne siger at han har det fint og han spiser godt.
Men en ting mere når jeg aflevere ham bliver han hel stiv i kroppen allerede når han ser vuggestuen. Når jeg siger farvel har han aldrig øjn kontakt med mig
Er det normalt ? gør jeres barn også det ?
Ved ikke hvad jeg vil med indlæget har måske brug for at vide at han er hel normal selv om han ikke er vild og larmende som de andre børn. Selv om han ikke deltager eller siger noget. Mvh en bekymret mor...
Anmeld