Hej damer - jeg vil starte til mor/barn gymnastik med trutten idag.
Hun bliver snart 2, så tænker at det kunne være feeedt at starte.
Går I til det - og har I ellers erfaringer med det? 
Vi er lige begyndt igen sæson 2. Startede da Elias var 1 1/2 år - mor & far skiftes til at tage afsted (mens den anden laver aftensmad) ellers gør vi det sammen. Vi har prøvet to forskellige nu her fordi vi flytter, ikke langt væk fra daværende gymnastikhold, men det er tættere på lokalområdet hvor vi kommer til at bo og en god måde at se bde børn og forældre an - da der er sandsynlighed for at Elias kommer til at gå i børnehave med nogen af dem og får dem med hjem til legeaftaler 
Vi syntes rigtig godt om første gruppe da det var alle børnene fra byens dgplejere der kom og som Elias kendte i forvejen, det var i en sportshal - så der var masser af plads (måske lidt for meget taget i betragtning af antallet) og for lidt gymnastik på redskaber.
Idag var vi så det nye sted, hvor vi ikke kender nogen endnu, men dette var i en gymnastiksal med ribber og diverse madrasser og Elias brød fuldstændig sammen da vi fortalte ham at det var tid til at rydde op fordi gymnastik var slut (det kan skyldtes at han kun sov en time idag) men da jeg tog fat i madrassen var han helt opløst af tårer den lille mand og sådan har han aldrig været før til gymnastik det andet sted.
Jeg syntes helt sikkert bedst om det nye sted, når jeg skal sammenligne - det er mere dét jeg havde i tankerne med gymnastik 
Uanset vil og kan jeg kun anbefale det, det er virkelig fedt at være afsted og super sjovt og hyggeligt 
Hilsen en tidl. springgymnast ved de flyvende aarhus-gymnaster
(det ligger i blodet)
Anmeld