Mor/barn gymnastik!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. september 2012

lukasmor

Rikkeas skriver:

Jeg har ikke været til det endnu..

Men jeg skal afsted i eftermiddag

Ups det var mig der læste forkert God aften til jer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2012

sismofutten

Åh, jeg vil så gerne gå til det, men kan bare ikke finde noget i nærheden af os, uden at det koster en bondegård (kr. 100 pr. gang)

Anmeld

11. september 2012

CS

Hej damer - jeg vil starte til mor/barn gymnastik med trutten idag.

Hun bliver snart 2, så tænker at det kunne være feeedt at starte.

Går I til det - og har I ellers erfaringer med det?

We love it - Victoria på 2 elsker gymnastik og vi har den skønneste underviser. Her er det et hit og så er det hver 2 lørdag så det passer perfekt

Go fornøjelse, er sikker på i får det skide skægt

Anmeld

11. september 2012

Ina33

Jeg har ikke selv så små børn, men jeg har gået med begge mine da de var små, jeg synes forældre/barn gymnastik er rigtig godt for børnene.

Nu er jeg så heldig at jeg er instruktør på forældre/barn holdene i vores lokale gymnastikforening, og jeg elsker det - jeg har 3 hold i træk, så jeg er barn i 2½ time, det er fantastisk.

Anmeld

11. september 2012

Ina33

CS skriver:

We love it - Victoria på 2 elsker gymnastik og vi har den skønneste underviser. Her er det et hit og så er det hver 2 lørdag så det passer perfekt

Go fornøjelse, er sikker på i får det skide skægt

Undskyld jeg spørger, men hvad gør jeres underviser speciel skøn?

Jeg er selv insturktør på forældre/barn holdene i vores lokale gymnastikforening, og jeg elsker det - jeg vil jo selvfølgelig gerne være den instruktør der bliver snakket godt om - og jeg har derfor tænkt lidt over hvad der egentlig afspejler en god forældre/barn instruktør?

Anmeld

11. september 2012

CS

Ina33 skriver:

Jeg er selv insturktør på forældre/barn holdene i vores lokale gymnastikforening, og jeg elsker det - jeg vil jo selvfølgelig gerne være den instruktør der bliver snakket godt om - og jeg har derfor tænkt lidt over hvad der egentlig afspejler en god forældre/barn instruktør?

selvfølgelig - hun er nærværende og rummer alle 12 børn. Hun har bare sådan en lækker atitude der udstråler ro, harmoni og glæde i det hun laver. Jeg bliver helt glad af at være i lokale med hende - og børnene elsker hende

Anmeld

11. september 2012

Moar2011

har os tænkt på at ville det med storm - når vi er kommet ud i vores hus. men er han for gammel når man er lige godt 2år til den tid

Anmeld

11. september 2012

Lone Jakobsen

jeg har gået til det med Rasmus i 2 år. det var bare en super oplevelse for både ham og mig, så kan kun anbefale det

Anmeld

11. september 2012

Rikkeas

Ina33 skriver:

Tilmelding:  Første eller anden træningsgang. (OBS! De to forældre / barn-hold har tilmelding første træningsgang!) Tilmeldingsblanket udleveres på holdet, men kan også hentes  her  (Word-fil).  OBS! Den udfyldte tilmeldingsblanket kan ikke sendes elektronisk, men afleveres på holdet første eller anden træningsgang, hvorpå en betalingsinfoblanket udleveres.

Forældre/barn(børn 1½-2½ år) OBS! Ny aldersfordeling!

Tirsdag 16.45-17.35 
i Bækholmskolens tumlesal (start og tilmelding 4. og 11. september 2012). Max. 25 børn*

Betyder det, at jeg ikke kan melde mig til, fordi det er anden gang?

Anmeld

11. september 2012

Rikkeas

Ina33 skriver:

*OBS vedr. forældre / barn-holdene: Tilmelding første gang efter først til mølle-princippet, så kom i god tid. Betaling senest 15. september.

Kan jeg ikke nå det idag så?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.