Baby på altan i barnevogn og små kolde hænder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. september 2012

Mussen2

Skifreaken skriver:

Og dem får de ikke møflet af?

Nej, der er en snor man kan spænde ind. De er de eneste jeg har lunnet få til at blive på. i nød brugte jeg engangiemmel en stor strømpe og trak den ned over hele armen det var inden jeg fandt Joha

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2012

Skifreaken

Mussen2 skriver:

Joha uldluffer, er super gode.

Jeg har fundet dem på nettet, men hvordan fungerer de str. mæssigt? 60-70-80-90 hedder de..

Anmeld

11. september 2012

Mussen2

Skifreaken skriver:

Jeg har fundet dem på nettet, men hvordan fungerer de str. mæssigt? 60-70-80-90 hedder de..

Ja, joha har lidt skæve størrelser. Istedet for ex str 56 har de str 50 og 60 osv.

Jeg ville tage str 60 til en nyfødt.

Anmeld

11. september 2012

Mussen2

Mussen2 skriver:

Ja, joha har lidt skæve størrelser. Istedet for ex str 56 har de str 50 og 60 osv.

Jeg ville tage str 60 til en nyfødt.

Jeg har forresten et par i går, de er nok for små til min lillemand denne vinter. Dem må du godt købe så? Jeg tjekker lige størrelse, for kan han passe dem igen, så beholder jeg dem.

Anmeld

11. september 2012

Skifreaken

Mussen2 skriver:

Jeg har forresten et par i går, de er nok for små til min lillemand denne vinter. Dem må du godt købe så? Jeg tjekker lige størrelse, for kan han passe dem igen, så beholder jeg dem.

hehe bare helt ok Min lille mand er jo som sagt 5 mdr og vil gerne at de holder hele denne vinter

Anmeld

11. september 2012

Mussen2

Skifreaken skriver:

hehe bare helt ok Min lille mand er jo som sagt 5 mdr og vil gerne at de holder hele denne vinter

Ok, jamen så skal du have dem større

Anmeld

11. september 2012

Skifreaken

Mussen2 skriver:

Ok, jamen så skal du have dem større

helt ok Han er lige nu i str. 68 tøj, men er 71 cm lang og synes hans tøj er ved at blive småt, så skifter nok til 74 nu her. Skal jeg så vælge str. 70 eller 80 tror du?

Anmeld

11. september 2012

Mussen2

Skifreaken skriver:

helt ok Han er lige nu i str. 68 tøj, men er 71 cm lang og synes hans tøj er ved at blive småt, så skifter nok til 74 nu her. Skal jeg så vælge str. 70 eller 80 tror du?

Altså str 70 er jo to cm større end str 68, så hvis han er på vej i str 74 ville jeg tage str 80

Anmeld

11. september 2012

Skifreaken

Mussen2 skriver:

Altså str 70 er jo to cm større end str 68, så hvis han er på vej i str 74 ville jeg tage str 80

jo mon ikke, det prøver jeg

Anmeld

11. september 2012

Skouboe

Skifreaken skriver:

Hej.

Vi har en overdækket altan, hvor vi regner med at vores søn skal sove her til vinter.

Der bliver ret koldt, men fryser aldrig. Han kommer til at sove i noget alla voksipose (bare billigere ) men hvad med de små hænder? Hvad putter i på jeres?

Han er 5 mdr. så til vinter er det jo 6-7-8-9 mdr.

Og hvis vi får have, hvilket vi meget håber, kommer han derud, hvad kan i så anbefale?

Sokker... de der bløde, strikkede hyggesokker man kan købe mange steder. De går meget længere op ad armen end vanter og er meget nemmere at give på og meget sværere at få sig viklet ud af som baby.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.