Baby på altan i barnevogn og små kolde hænder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.409 visninger
21 svar
0 synes godt om
11. september 2012

Skifreaken

Hej.

Vi har en overdækket altan, hvor vi regner med at vores søn skal sove her til vinter.

Der bliver ret koldt, men fryser aldrig. Han kommer til at sove i noget alla voksipose (bare billigere ) men hvad med de små hænder? Hvad putter i på jeres?

Han er 5 mdr. så til vinter er det jo 6-7-8-9 mdr.

Og hvis vi får have, hvilket vi meget håber, kommer han derud, hvad kan i så anbefale?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2012

anynom

Skifreaken skriver:

Hej.

Vi har en overdækket altan, hvor vi regner med at vores søn skal sove her til vinter.

Der bliver ret koldt, men fryser aldrig. Han kommer til at sove i noget alla voksipose (bare billigere ) men hvad med de små hænder? Hvad putter i på jeres?

Og hvis vi får have, hvilket vi meget håber, kommer han derud, hvad kan i så anbefale?

Uld er guld værd Uldluffer er mit bud.
Og når I får have vil jeg sige, at I stadig skal sørge for at barnevognen kan stå under et halvtag eller lignende hvis det er frostvejr. Evt i en carport hvis der er det

Anmeld

11. september 2012

VNB

Skifreaken skriver:

Hej.

Viktor sov også på altanen sidste Vinter i barnevogn og voksipose.

Jeg fik min mor til at strikke nogle små lune uld-vanter (sådan nogle hvor hele hånden er samlet inkl. tommelfinger) de var SÅ gode og hans hænder var altid dejlig varme  

Anmeld

11. september 2012

Skifreaken

VNB skriver:

Viktor sov også på altanen sidste Vinter i barnevogn og voksipose.

Jeg fik min mor til at strikke nogle små lune uld-vanter (sådan nogle hvor hele hånden er samlet inkl. tommelfinger) de var SÅ gode og hans hænder var altid dejlig varme  

fantastisk, det var en super god ide

Anmeld

11. september 2012

Skifreaken

JulieWH skriver:

Uld er guld værd Uldluffer er mit bud.
Og når I får have vil jeg sige, at I stadig skal sørge for at barnevognen kan stå under et halvtag eller lignende hvis det er frostvejr. Evt i en carport hvis der er det

Ja, er også vild med uld. Og håber også der er noget overdækket der hvor vi flytter hen Tak for svar

Anmeld

11. september 2012

Studerendemor

Skifreaken skriver:

Hej.

Min datter sov også med sådan nogle små, søde, uldluffer, men fik dem på en eller anden måde, altid dem dasket af. Hendes hænder var så iskolde. Så jeg satte en lille strop og velcro på ved håndledet og sovedragtsærmet trukket godt over. Det var alligevel for svært for hende, så hun overgav sig og sov med dem på.

Anmeld

11. september 2012

VNB

Skifreaken skriver:

fantastisk, det var en super god ide

ja de var virkelig guld værd  

Der var en lille snor i dem så de kunne snørres fast ved håndledet, og tror faktisk kun at vi oplevede at han fik dem hevet dem af en enkelt eller to gange. 

Anmeld

11. september 2012

Skifreaken

VNB skriver:

ja de var virkelig guld værd  

Der var en lille snor i dem så de kunne snørres fast ved håndledet, og tror faktisk kun at vi oplevede at han fik dem hevet dem af en enkelt eller to gange. 

Sejt

Anmeld

11. september 2012

Mussen2

Joha uldluffer, er super gode.

Anmeld

11. september 2012

Skifreaken

Mussen2 skriver:

Joha uldluffer, er super gode.

Og dem får de ikke møflet af?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.