Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
CarinaSB skriver: Mistede min noget så højt elsket far i Torsdags .. Jeg render hele tiden rundt i en tåge .. Alt er sort og sløret .. Og hvad værst er at jeg bliver sur og vred når andre er glade .. Ja jeg ved godt at andre jo selvfølig skal have lov til at være glad .. Men hvorfor helved er det ikke mig?! jeg græder det meste af dagen, ellers går jeg bare rundt som en zombi .. Mit hjem ligner noget der er løgn og mad er en by i rusland .. Det gør så pisse ondt inden i .. Alle kommer og siger det bliver bedre med tiden og det ved jeg jo inderst inde også godt .. men lige nu er det sq svært at finde noget godt i noget .. det eneste overskud jeg har er til mine 2 dejlige unger.. og når de sover køre jeg ellers på det vilde underskud, jeg kan knap nok få mig nosset til at komme i bad, ligge make up eller bare i det hele taget gøre noget ud af mig selv .. Tak fordi at du læste med ..
Mistede min noget så højt elsket far i Torsdags .. Jeg render hele tiden rundt i en tåge .. Alt er sort og sløret .. Og hvad værst er at jeg bliver sur og vred når andre er glade .. Ja jeg ved godt at andre jo selvfølig skal have lov til at være glad .. Men hvorfor helved er det ikke mig?! jeg græder det meste af dagen, ellers går jeg bare rundt som en zombi .. Mit hjem ligner noget der er løgn og mad er en by i rusland .. Det gør så pisse ondt inden i ..
Alle kommer og siger det bliver bedre med tiden og det ved jeg jo inderst inde også godt .. men lige nu er det sq svært at finde noget godt i noget .. det eneste overskud jeg har er til mine 2 dejlige unger.. og når de sover køre jeg ellers på det vilde underskud, jeg kan knap nok få mig nosset til at komme i bad, ligge make up eller bare i det hele taget gøre noget ud af mig selv ..
Tak fordi at du læste med ..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
gi dig selv den tid det tager , ellers vender den tilbage igen ..
det hjælper meget at snak med andre om det .. sæt ord på din sorg ..
Giv dig selv lov og plads til at være ked, og lad være med at slå dig selv oven i hovedet med at du er ked og ikke orker noget - det er det sidste du har brug for. Og det er okay at hade andre lidt fordi de ikke har forstået hvor ond og uretfærdig og mørk og trist et sted verden er blevet.
Og så tag tingene en ad gangen. Det næste trin er at komme igennem begravelsen.
først får du et stort mistede selv min far da jeg var 17 så ved hvaddu går igennem, giv dig selv lov til og sørge, selvfølgelig lære man og leve med det, men lige nu og her er det jo langt fra det du har brug for og høre!
du er velkommen til og skrive privat hvis du sku få brug for det!
det er da klart du har det sådan og det skal du virkelig have lov til
men jeg lover dig på et tidspunkt så bliver du glad igen self ikke lige nu og det er svært at se men det skal nok komme
Forfærdeligt at miste en man elsker
Monica
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128