Skotøjsæskernes forvandling

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. september 2012

Laulund87

mariamiss6 skriver:

Okay. Jeg har tit tænkt på at bruge dobbeltklæbende tape, til så meget forskelligt. Men jeg har endnu ikke haft held med at finde noget som er lige så tyndt som almindelig tape/papir. 

Finder kun sådan noget skumgummiagtigt noget, og det er alt for tykt synes jeg. 

Hvor har du fundet, og hvad koster det?

Blander mig lige

Du kan købe helt tyndt dobbeltklæbende tape i hobbyforretninger. Jeg bruger det rigtig meget og aldrig lim. Det er så tyndt at du kan se igennem det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2012

Dot D

mariamiss6 skriver:

Okay. Jeg har tit tænkt på at bruge dobbeltklæbende tape, til så meget forskelligt. Men jeg har endnu ikke haft held med at finde noget som er lige så tyndt som almindelig tape/papir. 

Finder kun sådan noget skumgummiagtigt noget, og det er alt for tykt synes jeg. 

Hvor har du fundet, og hvad koster det?

Diverse hobbyforretninger har det, og i flere bredder 3 - 6 - 9 og nogle gange og 15 mm bredde. de koster fra ca 10 kr til ca 20 kr for en rulle...

Jeg bruger meget af det, for det er tusind gange nemmere end lim, og ofte meget pænere

Anmeld

11. september 2012

Laulund87

Dot D skriver:

Diverse hobbyforretninger har det, og i flere bredder 3 - 6 - 9 og nogle gange og 15 mm bredde. de koster fra ca 10 kr til ca 20 kr for en rulle...

Jeg bruger meget af det, for det er tusind gange nemmere end lim, og ofte meget pænere

Anmeld

11. september 2012

mariamiss6

Dot D skriver:

Det må jeg huske at kigge efter når jeg handler hobbysager så

Anmeld

11. september 2012

Stumpen

mariamiss6 skriver:

Jeg har købt i panduro og den lokale boghandel..

Anmeld

11. september 2012

mariamiss6

Stumpen skriver:

Jeg har købt i panduro og den lokale boghandel..

det gør det noget nemmere, hvis diverse boghandlere har den. For vi har ingen hobbyforretninger i Frederikssund jo

Anmeld

11. september 2012

Dot D

mariamiss6 skriver:

Du bliver overrasket over, hvor godt og nemt det er at bruge

Anmeld

11. september 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Godt fundet på! Vh stine

Anmeld

11. september 2012

mariamiss6

Dot D skriver:

Du bliver overrasket over, hvor godt og nemt det er at bruge

altså, jeg har haft fingrene i noget før, og ville gerne have fat i det. Har nogle mørke møbler, som jeg gerne ville ændre lidt, men uden at male dem. Tænkte at hvois jeg nu bare tog noget stof, og passede det til udskæringerne, så kunne jeg sætte stoffet fast med dobbeltklæbende tape, for så kunne det nemt komme af igen, hvis jeg skulle fortryde

Altså, har prøvet at bruge det før, kunne ligesom bare ikke finde det nogen steder.... Så jeg er glad for du kunne fortælle de har det i diverse boghandle.

Anmeld

11. september 2012

Dot D

mariamiss6 skriver:

altså, jeg har haft fingrene i noget før, og ville gerne have fat i det. Har nogle mørke møbler, som jeg gerne ville ændre lidt, men uden at male dem. Tænkte at hvois jeg nu bare tog noget stof, og passede det til udskæringerne, så kunne jeg sætte stoffet fast med dobbeltklæbende tape, for så kunne det nemt komme af igen, hvis jeg skulle fortryde

Altså, har prøvet at bruge det før, kunne ligesom bare ikke finde det nogen steder.... Så jeg er glad for du kunne fortælle de har det i diverse boghandle.

Du kan få noget, der hedder Powertape, det er extra stærkt, det bruger jeg, når det skal holde extra godt..

Køber det hos CCHobby på nettet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.