Skotøjsæskernes forvandling

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.801 visninger
23 svar
0 synes godt om
10. september 2012

Stumpen

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2012

Pige2009

Cool!

Anmeld

10. september 2012

JulieE

Sejt!! Det ser godt ud 

Anmeld

10. september 2012

Nettemor

Super smart

Anmeld

10. september 2012

Stumpen

10. september 2012

mariamiss6

Stumpen skriver:

Hehe, det har jeg også gjort. jeg har bare brugt stof, fordi jeg forsøgte med gavepapir først, og det var simpelthen for tyndt, og gik i stykker alt for nemt, også efter limen var tør...

Anyways, jeg skiftede over til stof, og det er så dejligt at gå og kigge på alle de kasser :D

Anmeld

10. september 2012

Clisolka

Ej, hvor er det smart lavet 

Anmeld

11. september 2012

Stumpen

mariamiss6 skriver:

Hehe, det har jeg også gjort. jeg har bare brugt stof, fordi jeg forsøgte med gavepapir først, og det var simpelthen for tyndt, og gik i stykker alt for nemt, også efter limen var tør...

Anyways, jeg skiftede over til stof, og det er så dejligt at gå og kigge på alle de kasser

Jeg startede med lim,  men det gik ikke, så gik over til dobbeltklæbendetape og så må det holde det det holder..

Anmeld

11. september 2012

Dot D

Hvor er de fine Du har da haft travlt

Anmeld

11. september 2012

mariamiss6

Stumpen skriver:

Jeg startede med lim,  men det gik ikke, så gik over til dobbeltklæbendetape og så må det holde det det holder..

Okay. Jeg har tit tænkt på at bruge dobbeltklæbende tape, til så meget forskelligt. Men jeg har endnu ikke haft held med at finde noget som er lige så tyndt som almindelig tape/papir. 

Finder kun sådan noget skumgummiagtigt noget, og det er alt for tykt synes jeg. 

Hvor har du fundet, og hvad koster det?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.