Hvad gør i når ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. september 2012

UnderCover37

AnnaKJ skriver:

Det er et billed af personen selv - eller det skulle det forestille.
Jeg er bare lidt usikker på hvad man gør, jeg er 110% sikker på at jeg har set det før.
Og tror ikke det er en ny profil, for profilen går helt tilbage til 2010.

Så kan det vel være at personen har skiftet sit brugernavn og genbruger sit billede?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2012

Princesspigen

AnnaKJ skriver:

.. I ser et billed blive brugt igen?
Altså I har set det før, men det er ikke samme bruger der bruger det igen?

det er an på hvilke slaks billeder man snakker om jo

er det et billed af en person, ville jeg sikre mig at det ikke er samme person der bare har lavet en ny profil og ellers ville jeg nok enten kontakte personen og hører hvorfor eller os kontakte administratorene på siden og fortælle dem om det..  

Anmeld

10. september 2012

AnnaK89

Miss Kat skriver:

Jeg tror heller ikke, man skal starte en heksejagt...

Hvad nu, hvis det er en person, som trænger til en ny start og har oprettet en ny profil? Medmindre du helt sikkert ved, den anden profil stadig eksisterer?

Eller hvis det er babybilleder, og den anden bruger er faderen til barnet, så er det vel klart, der må være dupletter af ungen.

Der er normalt flere sider af én sag, som man bør vurdere, før man bliver paranoid.

Men gør da moderator klar over det?

Jeg har skam vurderet og undersøgt. Men nu vil jeg jo heller ikke sidde og sige en helt masse her. Men tror bestemt ikke at jeg er paranoid

Anmeld

10. september 2012

Miss Kat

AnnaKJ skriver:

Jeg har skam vurderet og undersøgt. Men nu vil jeg jo heller ikke sidde og sige en helt masse her. Men tror bestemt ikke at jeg er paranoid

Ok så synes jeg da helt klart, du skal gøre moderator opmærksom på det.  Det kan der jo ikke ske noget ved.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.