Hvad gør i når ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

861 visninger
13 svar
0 synes godt om
10. september 2012

AnnaK89

.. I ser et billed blive brugt igen?
Altså I har set det før, men det er ikke samme bruger der bruger det igen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2012

UnderCover37

Anmeld det til en moderator!

Anmeld

10. september 2012

Pikku Myy

Jeg har aldrig prøvet det, men jeg tror jeg ville henvende mig til staff og lade dem om detektivlegen

Anmeld

10. september 2012

Miss Kat

Jeg tror heller ikke, man skal starte en heksejagt...

Hvad nu, hvis det er en person, som trænger til en ny start og har oprettet en ny profil? Medmindre du helt sikkert ved, den anden profil stadig eksisterer?

Eller hvis det er babybilleder, og den anden bruger er faderen til barnet, så er det vel klart, der må være dupletter af ungen.

Der er normalt flere sider af én sag, som man bør vurdere, før man bliver paranoid.

Men gør da moderator klar over det?

Anmeld

10. september 2012

VNB

AnnaKJ skriver:

det kommer vel lidt an på hvilket billede det er? 

Altså hvis det er et personligt billede af f.eks. et barn eller lign. SÅ ville jeg da lige få Staff til at kigge på det. 

Men er det et billede af en blomst eller lign. så ville jeg nok ikke tænke mere over det... 

Anmeld

10. september 2012

FrkZier

AnnaKJ skriver:

det kommer an på hvad det var et billede af men hvis det var et barn eller lign., ville jeg nok informere staff om det

Anmeld

10. september 2012

M (:

Miss Kat skriver:

Hvad nu, hvis det er en person, som trænger til en ny start og har oprettet en ny profil? Medmindre du helt sikkert ved, den anden profil stadig eksisterer?

Eller hvis det er babybilleder, og den anden bruger er faderen til barnet, så er det vel klart, der må være dupletter af ungen.

Der er normalt flere sider af én sag, som man bør vurdere, før man bliver paranoid.

Enig! 

Anmeld

10. september 2012

AnnaK89

Det er et billed af personen selv - eller det skulle det forestille.
Jeg er bare lidt usikker på hvad man gør, jeg er 110% sikker på at jeg har set det før.
Og tror ikke det er en ny profil, for profilen går helt tilbage til 2010.

Anmeld

10. september 2012

MortilElias2010

For mit vedkommende har jeg en eller to profiler herinde jeg ikke længere kan huske koden på så har måtte oprette en ny hver gang - sådan er det indimellem med en elendig hukommelse eller for længe væk fra baby.dk 

Anmeld

10. september 2012

MortilElias2010

Miss Kat skriver:

Fuldstændig enig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.