Juniorseng - går det virkelig så nemt??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. september 2012

Laulund87

Loa skriver:

Tusind tak

Åh jeg håber min datter klarer det lige så godt som din

Dejligt der er rene solskinshistorier

Det tegner jo godt indtil videre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2012

Loa

An&Jo skriver:

Ved os gik det lige så godt som ved jer, men han har så lige haft en meget kort periodenpå et par uger hvor han kom ind i stuen igen med dynen og det hele, men så blev han fulgt tilbage, og accepterede at han skulle sove..

Skønt

Det ville jeg også sagtens kunne leve med

Men man har vel set "hjælp vi har børn" og "Nanny 911" og forventet det værste

Anmeld

10. september 2012

Pige2009

Loa skriver:

Vi flyttede den 1 september tilbage i vores lejlighed (lang historie) og besluttede i samme omgang at give Isabella en junior seng i stedet for sin tremmeseng. (Hun blev 2 den 11 juli)

Vi havde forventet at vi i de første mange uger skulle følge hende tilbage i hendes seng, efter hun var puttet en 40-50 gange hver aften.

Meeeeeen. Ikke én eneste gang er hun stået op af sin seng.

Hun bliver puttet 19.30-20, og når hun er lagt i seng, kalder hun på os en 3-4 gange og vil have byttet de bøger hun kigger i, men når vi har været derinde et par gange siger vi at nu er det slut med flere bøger og hun skal lægge sig til at sove.

Og det gør hun sgu

Men ellers meget lille bestemmende, selvstændige og ekstremt stædige dame. Hun accepterer at blive puttet i sin juniorseng.

Er vi bare pisse f*cking heldige, eller er det bare "begynder" held og hr vi endnu i vente at følge hende tilbage i sengen 500 gange?

Og så lige et enkelt billede eller tre af skønheden

Ja! Det går virkelig nemt for nogen. Der var ingen problemer hos os, da Laura heller ikke står op, så det er dejligt. 

I skal da bare nyde, det går så nemt og ikke være skuffet

Anmeld

10. september 2012

Loa

Bøllen skriver:

Her havde vi heller ikke problemer. Han ligger i sengen , slukker lyset og siger godnat. Han syntes det er super hyggeligt vi nu kan ligge sammen i sengen og læse historie.

Han har en alm seng med sengehest på. Så måske det bare ikke behøver være et problem. Vi har ihvertitfald også været meget heldige.

Arh, jeg tror nu ikke jeg ville kunne knibe mig ned i hendes seng, i hvert fald ikke særlig let og elegant

Håber jeg også er en af de heldige så, ville være skønt

Anmeld

10. september 2012

MortilElias2010

Loa skriver:

Vi flyttede den 1 september tilbage i vores lejlighed (lang historie) og besluttede i samme omgang at give Isabella en junior seng i stedet for sin tremmeseng. (Hun blev 2 den 11 juli)

Vi havde forventet at vi i de første mange uger skulle følge hende tilbage i hendes seng, efter hun var puttet en 40-50 gange hver aften.

Meeeeeen. Ikke én eneste gang er hun stået op af sin seng.

Hun bliver puttet 19.30-20, og når hun er lagt i seng, kalder hun på os en 3-4 gange og vil have byttet de bøger hun kigger i, men når vi har været derinde et par gange siger vi at nu er det slut med flere bøger og hun skal lægge sig til at sove.

Og det gør hun sgu

Men ellers meget lille bestemmende, selvstændige og ekstremt stædige dame. Hun accepterer at blive puttet i sin juniorseng.

Er vi bare pisse f*cking heldige, eller er det bare "begynder" held og hr vi endnu i vente at følge hende tilbage i sengen 500 gange?

Og så lige et enkelt billede eller tre af skønheden

Vi havde samme forventning eller jeg havde samme forventning da Elias fik sin juniorseng, men første nat da døren var lukket på klem da vi endnu ikke havde fået sagt godnat, hvor han lå og læste hørte vi lyden af en lampe der slukkede... så sagde jeg i spøg: Nå, det kan da være han er gået i seng, med forventningen om at han ville tænde igen og slukke, tænd, sluk, tænd sluk.. men der skete ingenting. Skønnike var rigtig nok gået i seng og vi har endnu ikke efter flere måneder haft nogen som helst - gå ind i din seng-situationer. Han bliver bare i den

Anmeld

10. september 2012

smokin

Det kan komme senere... Malou steg ikke ud af sin seng i meget lang tid. Nu er en heeeeeeeelt anden historie... 

Anmeld

10. september 2012

bøllen

Loa skriver:

Arh, jeg tror nu ikke jeg ville kunne knibe mig ned i hendes seng, i hvert fald ikke særlig let og elegant

Håber jeg også er en af de heldige så, ville være skønt

ahh kom nu  ej her har han som sagt en alm seng, blot med sengehest for. så der kan vi sagtens ligge begge 2. Er jo en lille nips Host

Det  vi for I er

Anmeld

10. september 2012

MorDk

NYD det! I er sindssyg heldige! Her tager det nu 30-40 minutter at putte fordi han lige render ud af sengen en milliard gange. Nogle aftener er bedre end andre...

Anmeld

11. september 2012

Loa

MortilElias2010 skriver:

Vi havde samme forventning eller jeg havde samme forventning da Elias fik sin juniorseng, men første nat da døren var lukket på klem da vi endnu ikke havde fået sagt godnat, hvor han lå og læste hørte vi lyden af en lampe der slukkede... så sagde jeg i spøg: Nå, det kan da være han er gået i seng, med forventningen om at han ville tænde igen og slukke, tænd, sluk, tænd sluk.. men der skete ingenting. Skønnike var rigtig nok gået i seng og vi har endnu ikke efter flere måneder haft nogen som helst - gå ind i din seng-situationer. Han bliver bare i den

Haha hvor sødt

Har slukker hun dog lampen ind i mellem også, meeeen det er nu mest for hun så kan kalde på os til at tænde den igen

Anmeld

11. september 2012

Loa

Zette skriver:

Det kan komme senere... Malou steg ikke ud af sin seng i meget lang tid. Nu er en heeeeeeeelt anden historie... 

Ooooooooh nooooooooo

for det ikke sker her.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.