Juniorseng - går det virkelig så nemt??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.314 visninger
21 svar
0 synes godt om
10. september 2012

Loa

Vi flyttede den 1 september tilbage i vores lejlighed (lang historie) og besluttede i samme omgang at give Isabella en junior seng i stedet for sin tremmeseng. (Hun blev 2 den 11 juli)

Vi havde forventet at vi i de første mange uger skulle følge hende tilbage i hendes seng, efter hun var puttet en 40-50 gange hver aften.

Meeeeeen. Ikke én eneste gang er hun stået op af sin seng.

Hun bliver puttet 19.30-20, og når hun er lagt i seng, kalder hun på os en 3-4 gange og vil have byttet de bøger hun kigger i, men når vi har været derinde et par gange siger vi at nu er det slut med flere bøger og hun skal lægge sig til at sove.

Og det gør hun sgu

Men ellers meget lille bestemmende, selvstændige og ekstremt stædige dame. Hun accepterer at blive puttet i sin juniorseng.

Er vi bare pisse f*cking heldige, eller er det bare "begynder" held og hr vi endnu i vente at følge hende tilbage i sengen 500 gange?

Og så lige et enkelt billede eller tre af skønheden
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2012

2babygirls

Loa skriver:

Vi flyttede den 1 september tilbage i vores lejlighed (lang historie) og besluttede i samme omgang at give Isabella en junior seng i stedet for sin tremmeseng. (Hun blev 2 den 11 juli)

Vi havde forventet at vi i de første mange uger skulle følge hende tilbage i hendes seng, efter hun var puttet en 40-50 gange hver aften.

Meeeeeen. Ikke én eneste gang er hun stået op af sin seng.

Hun bliver puttet 19.30-20, og når hun er lagt i seng, kalder hun på os en 3-4 gange og vil have byttet de bøger hun kigger i, men når vi har været derinde et par gange siger vi at nu er det slut med flere bøger og hun skal lægge sig til at sove.

Og det gør hun sgu

Men ellers meget lille bestemmende, selvstændige og ekstremt stædige dame. Hun accepterer at blive puttet i sin juniorseng.

Er vi bare pisse f*cking heldige, eller er det bare "begynder" held og hr vi endnu i vente at følge hende tilbage i sengen 500 gange?

Og så lige et enkelt billede eller tre af skønheden

Aner det ikke... Vi venter spændt på når Madeleine skal have hendes debut til oktober.
MEN jeg tror godt man kan være så heldig at de bare accepterer det og elsker "friheden" ved den nye seng.
Mon ikke der kommer en periode hvor det er sjovt at komme travende og sige hej i stuen efter putning.. Lige som man kan stå og kalde og græde i sin tremmeseng ???

Lækkert sort hvid billede!!!!!

Anmeld

10. september 2012

Loa

Baby2påvej skriver:

Aner det ikke... Vi venter spændt på når Madeleine skal have hendes debut til oktober.
MEN jeg tror godt man kan være så heldig at de bare accepterer det og elsker "friheden" ved den nye seng.
Mon ikke der kommer en periode hvor det er sjovt at komme travende og sige hej i stuen efter putning.. Lige som man kan stå og kalde og græde i sin tremmeseng ???

Lækkert sort hvid billede!!!!!

Taak

Vi har bare siddet hver aften og nærmest forventede hendes ankomst i stuen, men niksen.

Hååååber virkelig hun bare accepterer det...

Syntes bare kun jeg har læst om børn herinde som absolut ikke har gidet deres juniorseng....

Anmeld

10. september 2012

2babygirls

Taak

Vi har bare siddet hver aften og nærmest forventede hendes ankomst i stuen, men niksen.

Hååååber virkelig hun bare accepterer det...

Syntes bare kun jeg har læst om børn herinde som absolut ikke har gidet deres juniorseng....

mange af mine veninders børn er blevet liggende, men har så haft en tid hvor det lige var sjovt at komme ind i stuen.

Anmeld

10. september 2012

Koen.

Lærke fik sin junior seng da hun var 20 mdr og det gik smertefrit og uden ballade, nu er hun snart 29 mdr og de sidste uger har været et stort cirkus af renden frem og tilbage

Btw. Skøn pige du har

Anmeld

10. september 2012

Laulund87

Jeg tror det kommer an på hvordan man takler det og lige rammer det perfekte tidspunkt.. Her er vi lige så heldige og hun er aldrig stået ud af juniorsengen. Hun ELSKER den seng Hun er kun stået ud fordi hun havde lavet i bleen og kom og ville selvfølgelig have den skiftet Så jeg tror det er en blanding af held og at vurdere hvornår det er det rigtige tidspunkt.

Hvor er hun i øvrigt sød

Anmeld

10. september 2012

An&Jo

Ved os gik det lige så godt som ved jer, men han har så lige haft en meget kort periodenpå et par uger hvor han kom ind i stuen igen med dynen og det hele, men så blev han fulgt tilbage, og accepterede at han skulle sove..

Anmeld

10. september 2012

bøllen

Her havde vi heller ikke problemer. Han ligger i sengen , slukker lyset og siger godnat. Han syntes det er super hyggeligt vi nu kan ligge sammen i sengen og læse historie.

Han har en alm seng med sengehest på. Så måske det bare ikke behøver være et problem. Vi har ihvertitfald også været meget heldige.

Anmeld

10. september 2012

Loa

tanja. skriver:

Lærke fik sin junior seng da hun var 20 mdr og det gik smertefrit og uden ballade, nu er hun snart 29 mdr og de sidste uger har været et stort cirkus af renden frem og tilbage

Btw. Skøn pige du har

Tusind tak

Åh åh, så der kan være noget i vente for os

Men vi er forberedt.....

Anmeld

10. september 2012

Loa

Laulund87 skriver:

Jeg tror det kommer an på hvordan man takler det og lige rammer det perfekte tidspunkt.. Her er vi lige så heldige og hun er aldrig stået ud af juniorsengen. Hun ELSKER den seng Hun er kun stået ud fordi hun havde lavet i bleen og kom og ville selvfølgelig have den skiftet Så jeg tror det er en blanding af held og at vurdere hvornår det er det rigtige tidspunkt.

Hvor er hun i øvrigt sød

Tusind tak

Åh jeg håber min datter klarer det lige så godt som din

Dejligt der er rene solskinshistorier

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.