Brug for "lutter øre" (lidt langt)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. september 2012

Anonym trådstarter

HeidiØ skriver:

Jeg vil lige give dig en krammer med på vejen for at fortælle dig jeg læste dit indlæg!

Sikken en masse ting du har været igennem, jeg får en helt knude i maven! Jeg er rigtig glad for at læse du er på rette kurs og har det godt igen!  Det er dælme godt kæmpet!!

Tusind tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2012

Anonym trådstarter

Krussedulle skriver:

Kæmpe

Flot at du er kommet så stærkt igen!

Er lidt skræmt over at jeg har læst et helt indlæg, som næsten beskrev lidt for meget, hvordan min teenagetid foregik!

Tusind tak

Var din teenage tid lige sådan?

Anmeld

10. september 2012

Anonym trådstarter

LMX skriver:

Tak fordi du vil dele din historie.

Det glæder mig at du er kommet så meget videre trods de mange svigt i din opvækst.

til dig..

Tak fordi du ville læse den

Anmeld

10. september 2012

Anonym trådstarter

Musen5 skriver:

Når man ser på din opvækst, kærester, x-kærester, spiseforstyrrelse osv til trods så er det satme god gået.

ALT RESPEKT TIL DIG

/Mette

Tusind tak

Anmeld

10. september 2012

Anonym trådstarter

Dorthe1986 skriver:

Hold da helt op! Sad med en knude i mave, mens jeg læste og hvor blev jeg lettet og glad for at slutningen på din beretning er så positiv! Det er så trist at nogle børn skal have så dårlig en barndom.. eller ja, man kan jo dårligt kalde det en barndom, for med sådanne ting bliver man bare hurtig voksen!

Vil ønske dig alt mulig held og lykke med dit liv, som mor, studerende og hvad der ellers venter dig. Din beretning, kan være en stor inspiration til andre med svære problemer tak fordi du delte den!

Tusind tak

Du har fuldstændigt ret. Man bliver hurtigt voksen. Og jeg HADER når jeg læser og hører om historier om andre der har været udsat for det. Jeg får så ondt i maven, som du.

Jeg er spændt på tiden fremadrettet og glæder mig til endnu flere udfordringer

Anmeld

10. september 2012

Krussedulle

Anonym skriver:

Tusind tak

Var din teenage tid lige sådan?

Næsten! Desværre!

Jeg gik på hhx da jeg var 15, og blev mobbet hver dag! Lod mig udnytte af en taber, som var den første jeg gik i seng med! Mega dumt! Men jeg manglede tryghed!

Tabte mig ned til 50 kg, indtil jeg mødte min kæreste (nu mand) da jeg var 17!

Anmeld

10. september 2012

Anonym trådstarter

Krussedulle skriver:

Næsten! Desværre!

Jeg gik på hhx da jeg var 15, og blev mobbet hver dag! Lod mig udnytte af en taber, som var den første jeg gik i seng med! Mega dumt! Men jeg manglede tryghed!

Tabte mig ned til 50 kg, indtil jeg mødte min kæreste (nu mand) da jeg var 17!

Erj Nu ved jeg slet ikke hvad jeg skal svare dig.

Anmeld

10. september 2012

Krussedulle

Anonym skriver:

Erj Nu ved jeg slet ikke hvad jeg skal svare dig.

Jeg er kun kommet stærker ud igen, på den anden side

Har ikke haft en "spiseforstyrrelse" siden jeg blev gravid i 06.. Og er lykkelig gift og har 3 vidunderlige drenge

Jeg tror ikke at jeg kunne ønske mig mere?!

Anmeld

10. september 2012

FruK

Jeg kan genkende en del i dit indlæg... Jeg har selv boet med en mor der drak rigtig meget, forsøgte selvmord flere gange m.m. Jeg har aldrig haft kontakt til min far.

Stærkt af dig at komme videre og skabe et godt liv!

Anmeld

10. september 2012

MorDk

Åh sikke en masse du har været igennem... Men STOR respekt til dig at du har formået at "vende" det hele og har klaret dig så godt!

MANGE tanker herfra!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.