Ægløsning????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. september 2012

MortilCilas

Christine1234 skriver:

Hej derude.. Er ny herinde!!! Har lige et spørgsmål: jeg ved simpelthen ikke hvornår min æggeløsning ligger, jeg har derfor fået en veninde til at hjælpe mig... Og vi fik den regnetferme til at det var imens jeg havde mens.... Kan man have det???? Har snakket med nogen som siger at det ikke kan passe... Hvad siger i?? Er lidt forvirret! Vil bare gerne snart være gravid. Det er 3 mdr. Jeg smed preventionen. Håber i kan komme med nogen gode svar... Christine

Hvis du tager den temperatur hver morgen og den stiger ca en halv grad så har du ægløsning.
Før min graviditet havde jeg ingen tegn på ægløsning. Her efter graviditeten har jeg meget uflad der er klistret

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2012

La´chrissen

Ja 29 dage lyder mere rigtigt. Jeg har normalt en cyklus på 28 dage, men i denne omgang er min ægløsning først kommet på 23. dagen. så denne gang er den forhåbentlig lidt længere
Det er ikke altid at de test virker. Og 3 måneder er slet ikke længe at vente det skal nok ske. Din krop skal jo bare lige være klar igen.
Så bare tag den med ro og så bare få "hygget" løs så skal det da nok ske.
Dit første barn er det også et fælles barn?

Anmeld

11. september 2012

Christine1234

Ja, men vi hygger altså rigtig meget:-) vores datter på halvandet år er et fælles barn... Vi har været sammen i 5 år. Og vi kunne rigtig godt tænke osest der snart kom en lille ny, har altid godt ville have mange børn, og hvis jeg bliver gravid nu, ville det passe perfekt med at min uddannelse var slut og jeg kunne gå på barsel. VHS. Christine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.