Ægløsning????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

569 visninger
12 svar
0 synes godt om
10. september 2012

Christine1234

Hej derude.. Er ny herinde!!! Har lige et spørgsmål: jeg ved simpelthen ikke hvornår min æggeløsning ligger, jeg har derfor fået en veninde til at hjælpe mig... Og vi fik den regnetferme til at det var imens jeg havde mens.... Kan man have det???? Har snakket med nogen som siger at det ikke kan passe... Hvad siger i?? Er lidt forvirret! Vil bare gerne snart være gravid. Det er 3 mdr. Jeg smed preventionen. Håber i kan komme med nogen gode svar... Christine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2012

Rockertand

Christine1234 skriver:

Hej derude.. Er ny herinde!!! Har lige et spørgsmål: jeg ved simpelthen ikke hvornår min æggeløsning ligger, jeg har derfor fået en veninde til at hjælpe mig... Og vi fik den regnetferme til at det var imens jeg havde mens.... Kan man have det???? Har snakket med nogen som siger at det ikke kan passe... Hvad siger i?? Er lidt forvirret! Vil bare gerne snart være gravid. Det er 3 mdr. Jeg smed preventionen. Håber i kan komme med nogen gode svar... Christine

Den skulle gerne komme ca. 14 dage FØR forventet menstruation.

Anmeld

10. september 2012

come2

Christine1234 skriver:

er din cyklus regelmæssig?

Anmeld

10. september 2012

La´chrissen

Christine1234 skriver:

Hvor lang er din cyklus, siden i kommer frem til den ligger midt i din mens?

Anmeld

10. september 2012

Christine1234

Kun 22 dage.... Kan det passe??

Anmeld

10. september 2012

gokkelok

Din cyklus starter første mens dag og slutter dagen inden din næste mens...

Passer det med 22 dage??

Anmeld

10. september 2012

LMX

Du skal regne fra sidste menstruations første dag - næste menstruations første dag.

Den kan godt være 22 dage, det mest almindelige er 28 dage.

Du kan IKKE have ægløsning imens du har mens.

Jeg vil tro at du har ægløsning omkring 11. dagen hvis din cyklus er 22 dage. dvs. 11 dage efter sidste mens's første dag.

Du kan gøre meget for at finde 100% ud af det. Tage temperatur om morgenen og føre det ind i skema eller i en periode bruge ægløsningstest.

Pøj pøj med PB

Anmeld

10. september 2012

Christine1234

NuNår når jeg tæller får jeg den til 29 dage. Men min tredje sidste startede d. 24.7 så 8.8 også 6.9 så ved det ikke... Har ikke så meget forstand på det. Har fået en p-sprøjte 2 gange som beskyttelse den varer 3 mdr. Og den sluttede for 3 mdr.Siden, derfor er den en smule urglmæssig... Men burde p-sprøjten ikke være ude af kroppen??

Anmeld

10. september 2012

LMX

Christine1234 skriver:

NuNår når jeg tæller får jeg den til 29 dage. Men min tredje sidste startede d. 24.7 så 8.8 også 6.9 så ved det ikke... Har ikke så meget forstand på det. Har fået en p-sprøjte 2 gange som beskyttelse den varer 3 mdr. Og den sluttede for 3 mdr.Siden, derfor er den en smule urglmæssig... Men burde p-sprøjten ikke være ude af kroppen??

P-sprøje kan forhindre graviditet i helt op til ét år efter den er taget. Men det er vejledende ligesom med p-piller.

Langt de fleste bliver jo gravide hurtigere end det.

Jeg tror du skal se tiden an mht at få styr på din cyklus. Prøv i stedet med temp. målinger og/eller ægløsningsteste. (Kan købes billigt på nettet - google billigteste)

Anmeld

10. september 2012

Christine1234

Har lige købt 28 teste så venter bare på jeg få dem... Så skal der testes

Min mor havde meget svært ved at få børn. Men jeg blev gravid med min datter mens jeg var på p-piller sidst fordi jeg havde misset en pille, er bare så bange for jeg ikke kan få flere børn...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.