Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
4kløver skriver: Vi har Daniel og jeg ringede og fik tid ca 10 dage efter om han er go til små børn ved jeg ikke. Men ug til store børn.
Vi har Daniel og jeg ringede og fik tid ca 10 dage efter om han er go til små børn ved jeg ikke. Men ug til store børn.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
helmich skriver: ups her er lige info Speciallæge Lars Gosvig ... 8.00 - 11.00 og 14.00 - 14.30. Fredag 8.00 - 11.00. Adresse Filosofgangen 3, st. th. 5000 Odense C Tlf. 66 13 76 20
ups her er lige info
Speciallæge Lars Gosvig ... 8.00 - 11.00 og 14.00 - 14.30. Fredag 8.00 - 11.00. Adresse Filosofgangen 3, st. th. 5000 Odense C Tlf. 66 13 76 20
Vi fik tid på et afbud i dag Fedt at kunne komme så hurtigt til!
helmich skriver: Hej. Lars Gosvig, han er helt fantastisk. Super til børn, og skaber en rigtig god tryghed for børnene. Vi har fået lagt dræn, fjernet polypper, samt klippet et tungebånd hos ham. Så er efterhånden fast kunde Jamen han er bare så god. - Og hans sekretær er også bare så sød, og god til at hjælpe med at finde tid hurtigt når det er børn.
Hej.
Lars Gosvig, han er helt fantastisk. Super til børn, og skaber en rigtig god tryghed for børnene.
Vi har fået lagt dræn, fjernet polypper, samt klippet et tungebånd hos ham. Så er efterhånden fast kunde
Jamen han er bare så god.
- Og hans sekretær er også bare så sød, og god til at hjælpe med at finde tid hurtigt når det er børn.
Min søn har fået lagt dræn hos ham mange gange. Da han var mindre prøvede vi et par andre ørelæger, som bare slet ikke var "børnevenlige".
TbCp skriver: Vi fik tid på et afbud i dag Fedt at kunne komme så hurtigt til!
Han er super god til børn.
kan klart anbefale ørelægerne pia juul andersen/ lotte jung johansen på fisketorvet, de er super gode til børn, men har desværre os lange ventelister hvis ikke man er inde deroppe..
Godt I fik tid så hurtigt, men de er nemlig gode til at prioritere børn
FruK skriver: Han er super god til børn.
Det lyder rigtig godt!
TbCp skriver: Er der nogen herinde som kender en rigtig god ørelæge i Odense, måske endda en som er særlig god til børn??? På forhånd tak!
Er der nogen herinde som kender en rigtig god ørelæge i Odense, måske endda en som er særlig god til børn???
På forhånd tak!
Lars Gosvig
Tristan fik dræn hos ham og han er SÅ god til børn..
maria_wlt skriver: Lars Gosvig Tristan fik dræn hos ham og han er SÅ god til børn..
Og ham har vi fået tid hos idag Er rigtig glad for at flere af jer siger han er god til børn! Det er meget vigtigt for mig at Mikkel er tryg!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128