Ørelæge i Odense som er særlig god til børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16.775 visninger
20 svar
0 synes godt om
10. september 2012

TbCp

Er der nogen herinde som kender en rigtig god ørelæge i Odense, måske endda en som er særlig god til børn???

På forhånd tak!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2012

helmich

Hej.

Lars Gosvig, han er helt fantastisk. Super til børn, og skaber en rigtig god tryghed for børnene.

Vi har fået lagt dræn, fjernet polypper, samt klippet et tungebånd hos ham. Så er efterhånden fast kunde

Jamen han er bare så god.

- Og hans sekretær er også bare så sød, og god til at hjælpe med at finde tid hurtigt når det er børn. 

Anmeld

10. september 2012

helmich

ups her er lige info

Speciallæge Lars Gosvig ... 8.00 - 11.00 og 14.00 - 14.30. Fredag 8.00 - 11.00. Adresse Filosofgangen 3, st. th. 5000 Odense C Tlf. 66 13 76 20

Anmeld

10. september 2012

TbCp

helmich skriver:

Hej.

Lars Gosvig, han er helt fantastisk. Super til børn, og skaber en rigtig god tryghed for børnene.

Vi har fået lagt dræn, fjernet polypper, samt klippet et tungebånd hos ham. Så er efterhånden fast kunde

Jamen han er bare så god.

- Og hans sekretær er også bare så sød, og god til at hjælpe med at finde tid hurtigt når det er børn. 

1000 tak!
Ham vil jeg forsøge at at få fat i i morgen.

Det er svært at vide noget om de forskellige ørerlæger når vi aldrig har været ved sådan en før

Anmeld

10. september 2012

helmich

Det er det, og velbekom

Anmeld

10. september 2012

Noahmor

TbCp skriver:

Er der nogen herinde som kender en rigtig god ørelæge i Odense, måske endda en som er særlig god til børn???

På forhånd tak!

Vi har Danial Shirazi. Han er også super og har altid tid! 

Anmeld

10. september 2012

TbCp

Noahmor skriver:

Vi har Danial Shirazi. Han er også super og har altid tid! 

Tak!
Ham skriver jeg også lige ned hvis der er lang ventetid hos den anden.

Anmeld

10. september 2012

fru_wolf

Worsø oppe på Sankt Anne plads er også super dygtig har ham selv som øre læge og vil med glæde anbefalde ham og så er der gode parkerings plads på Sankt Anne plads 

Fru_wolf

Anmeld

10. september 2012

TbCp

fru_wolf skriver:

Worsø oppe på Sankt Anne plads er også super dygtig har ham selv som øre læge og vil med glæde anbefalde ham og så er der gode parkerings plads på Sankt Anne plads 

Fru_wolf

Ham kender jeg slet ikke, er han også god til børn?

P-pladser betyder ikke så meget da vi bor i byen

Anmeld

10. september 2012

4kløver

Vi har Daniel og jeg ringede og fik tid ca 10 dage efter om han er go til små børn ved jeg ikke. Men ug til store børn.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.