XXX sådan fingre !!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. september 2012

Viventerjer

Mange tak Det var så underligt at skull eringe til klinikken hertil morgen, og melde sig til behandling. En underlig, men BESTEMT dejlig følelse

Håber snart du også kan ringe til klinikken

Ja jeg kan kun forestille mig det.. Og hvor er det skønt for dig .. Glæder mig glæder mig glæder mig kom nuuuuu !!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2012

Musse21

Viventerdig skriver:

Øj hvor er jeg ved og blive sindsyg over at, min mens. Ikke er kommet.. Er idag på 35 dagen i min cyklus og håber sådan den bare kommer, så vi kan melde os klar til vores første IVF forsøg !!!!

Hvis man kan sende det samme veestøv til mens. så tager jeg imod med kyshånd

Sory mit lille udbrud .. Jeg er virkelig bare utolmodig efterhånden

virkelig for den når kommer...

Ved hvor meget i glæder jer til at komme igang

Anmeld

10. september 2012

Viventerjer

Musse21 skriver:

virkelig for den når kommer...

Ved hvor meget i glæder jer til at komme igang

Mange tak søde Krydser også for dig .. Det er jo snart onsdag

Anmeld

10. september 2012

Musse21

Viventerdig skriver:

Mange tak søde Krydser også for dig .. Det er jo snart onsdag

Ja det er meget snart onsdag og kan slet ikke vente

Anmeld

11. september 2012

Viventerjer

Jeg kan nu meddele at, jeg har ringet til min akupunktør/zoneteapeut og bedt hende sætte min mens. igang ..

jeg håber set hjælper

Anmeld

11. september 2012

**Ønskebabyen

Viventerdig skriver:

Jeg kan nu meddele at, jeg har ringet til min akupunktør/zoneteapeut og bedt hende sætte min mens. igang ..

jeg håber set hjælper

Spændende

Vidste ikke de kunne sætte det igang

Anmeld

11. september 2012

Viventerjer

**Ønskebabyen skriver:

Spændende

Vidste ikke de kunne sætte det igang

Ja ikke

Hun garantere hellere ikke noget .. Men hun har oplevet at, mange har effekt af kombinationen mellem akupuntur/zoneteapi til at sætte menstuationen igang .. Så det kan man åbenbart godt Håber jeg er en af dem det lykkedes med

Anmeld

11. september 2012

**Ønskebabyen

Viventerdig skriver:

Ja ikke

Hun garantere hellere ikke noget .. Men hun har oplevet at, mange har effekt af kombinationen mellem akupuntur/zoneteapi til at sætte menstuationen igang .. Så det kan man åbenbart godt Håber jeg er en af dem det lykkedes med

Ja det bliver da spændende at se om det virker.

Hvilken cyklus dag er du på nu?

Anmeld

11. september 2012

Viventerjer

**Ønskebabyen skriver:

Ja det bliver da spændende at se om det virker.

Hvilken cyklus dag er du på nu?

37 dag

jeg kunne godt vente til søndag, hvor jeg er i 42dag .. Fordi mine cykluser ofte har været netop så lang.. Men vil bare hellere ikke risikere at, den ender med og blive dobbelt så lang og springe en mens over..

Anmeld

11. september 2012

**Ønskebabyen

Viventerdig skriver:

37 dag

jeg kunne godt vente til søndag, hvor jeg er i 42dag .. Fordi mine cykluser ofte har været netop så lang.. Men vil bare hellere ikke risikere at, den ender med og blive dobbelt så lang og springe en mens over..

Altså når dine cyklusser før har været så lange, så forstår jeg ikke hvorfor man vælger at "fremprovokerer" sin mens. Men det er jo helt op til dig

Jeg kan godt forstå I gerne vil igang, og jeg havde nok også selv været frustreret, hvis ikke den kom til tiden, men det skal jo nok komme.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.