XXX sådan fingre !!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.187 visninger
20 svar
0 synes godt om
9. september 2012

Viventerjer

Øj hvor er jeg ved og blive sindsyg over at, min mens. Ikke er kommet.. Er idag på 35 dagen i min cyklus og håber sådan den bare kommer, så vi kan melde os klar til vores første IVF forsøg !!!!

Hvis man kan sende det samme veestøv til mens. så tager jeg imod med kyshånd

Sory mit lille udbrud .. Jeg er virkelig bare utolmodig efterhånden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2012

BigHope13

krydser alt hvad jeg har for dig, det er sådan en underlig fornemmelse at gå og glæde sig og vente på mens, men sådan er det jo for os som er / skal i behandling. Enten er man gravid og ellers skal den mens bare komme med det samme så man kan komme igang.
hvor lang cyklus plejer du at have??

Hvertfald en mase mens- støv herfra

Anmeld

10. september 2012

La´chrissen

Viventerdig skriver:

Øj hvor er jeg ved og blive sindsyg over at, min mens. Ikke er kommet.. Er idag på 35 dagen i min cyklus og håber sådan den bare kommer, så vi kan melde os klar til vores første IVF forsøg !!!!

Kroppen er bare så træls når man venter ens mens har den slet ikke travlt med at sende den. Men hvis det ikke skal komme, kommer der gerne alt for tidligt. Så der går let helt kuk i ens cyklus med alt sådan noget her.
Jeg går selv og venter på min ægløsning så jeg kan få lagt vores fryse æg op, men nu er jeg på 23. Dagen i min cyklus, så det begynder at knibe lidt. Men hvis jeg sender mens støv din vej så send lige æg støv min vej ;-)
Og krydser for os begge at vi snart står med en positiv test

Anmeld

10. september 2012

**Ønskebabyen

Viventerdig skriver:

Er den mon stadig ikke kommet?

Anmeld

10. september 2012

Viventerjer

La´chrissen skriver:

Jb

Kroppen er bare så træls når man venter ens mens har den slet ikke travlt med at sende den. Men hvis det ikke skal komme, kommer der gerne alt for tidligt. Så der går let helt kuk i ens cyklus med alt sådan noget her.
Jeg går selv og venter på min ægløsning så jeg kan få lagt vores fryse æg op, men nu er jeg på 23. Dagen i min cyklus, så det begynder at knibe lidt. Men hvis jeg sender mens støv din vej så send lige æg støv min vej ;-)
Og krydser for os begge at vi snart står med en positiv test

Ja det skrækkeligt når vi endelig er blevet klar til første forsøg .. prøver virkelig og gøre alt for at, stoppe med og tænke på det .. men det er sku svært

Jeg kan sommetider mærke min ægløsning og den kom lidt senere denne gang en de der 14 dage efter mens. Man sådan ca. Plejer at regne med .. så håber sådan at, den bare har rykket min mens. Med.

Jeg sender så meget ægløsningsstøv afsted din vej og tak for dit ..

Anmeld

10. september 2012

Viventerjer

BigBabyWish12 skriver:

krydser alt hvad jeg har for dig, det er sådan en underlig fornemmelse at gå og glæde sig og vente på mens, men sådan er det jo for os som er / skal i behandling. Enten er man gravid og ellers skal den mens bare komme med det samme så man kan komme igang.
hvor lang cyklus plejer du at have??

Hvertfald en mase mens- støv herfra

Mange taaaak

Ja føler mig helt skør efterhånden .. Det er bare fordi når den kommer begynder vi også at, kunne åbne op for et nyt kapitel på vores vej .. Et kapitel vi har kæmpet så rigtig meget for !!!!!

Min cyklus plejer og være lange .. Imellem 25 (sjældent) - 45 dage ca.. Syntes bare min ægløsning var så kraftig og efter bogen denne gang hvad angår symptomer, at jeg håbede min mens også faldt nogenlunde normal

Tk for støvet .. Fantastisk det også findes i andre udgaver end vee - udgaven

Anmeld

10. september 2012

Viventerjer

**Ønskebabyen skriver:

Er den mon stadig ikke kommet?

Nej desværre .. Håber sådan den kommer snart

Jeg har ikke PCO, min mens er bare ikke helt punktlig.. Men de har ikke ment jeg skulle have gjort noget ved den ureglmæssige del af cyklussen .. Håber bare ikke denne bliver så lang som den kan være nogle gange ..

Anmeld

10. september 2012

**Ønskebabyen

Viventerdig skriver:

Nej desværre .. Håber sådan den kommer snart

Jeg har ikke PCO, min mens er bare ikke helt punktlig.. Men de har ikke ment jeg skulle have gjort noget ved den ureglmæssige del af cyklussen .. Håber bare ikke denne bliver så lang som den kan være nogle gange ..

Øv! Så er jeg lige pludselig foran dig nu. Jeg fik min mens i nat (for fulde hammer, av!!) og den skulle i følge beregningerne først være kommet Onsdag. Jeg havde bare troet det var Tirsdag den 11. Så to dage før tid.

Håber snart den dukker op hos dig. Tag og slap af og nyd din kæreste istedet for at tænke på hvor den bliver af Det kan jo være med til at udskyde det hele.

Anmeld

10. september 2012

Viventerjer

**Ønskebabyen skriver:

Øv! Så er jeg lige pludselig foran dig nu. Jeg fik min mens i nat (for fulde hammer, av!!) og den skulle i følge beregningerne først være kommet Onsdag. Jeg havde bare troet det var Tirsdag den 11. Så to dage før tid.

Håber snart den dukker op hos dig. Tag og slap af og nyd din kæreste istedet for at tænke på hvor den bliver af Det kan jo være med til at udskyde det hele.

Ejjjj hvor skide godt tillykke

Ja du har ret .. Jeg har lige mål mine tidligere cykluser fra min kalender og der er rigtig mange (flertal) der vare 42 dage så .. Jeg slapper af og regner med at den kommer denne uge Det svært men jeg er min egen værste fjende og det skal ikke være skyld i at, den udskydes

Anmeld

10. september 2012

**Ønskebabyen

Viventerdig skriver:

Ejjjj hvor skide godt tillykke

Ja du har ret .. Jeg har lige mål mine tidligere cykluser fra min kalender og der er rigtig mange (flertal) der vare 42 dage så .. Jeg slapper af og regner med at den kommer denne uge Det svært men jeg er min egen værste fjende og det skal ikke være skyld i at, den udskydes

Mange tak Det var så underligt at skull eringe til klinikken hertil morgen, og melde sig til behandling. En underlig, men BESTEMT dejlig følelse

Håber snart du også kan ringe til klinikken

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.