Spørgsmål

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. september 2012

anynom

Hvor er den god .. 

Men forstår ikk helt det sidste med de 2 datoer ? Frugtbarheden .. 

F.eks. Den 12 sep skal jeg forvent mens ..

Så stod der den 24 aug. Og 29 aug. ;/

Åh, så vidt jeg husker er det de dage du er mest frugtbar - du har nok ægløsning en af dagene i mellem de to datoer? Og sæden kan jo 'overleve' op til 5 dage, så tror bestemt det er det

Rettelse: Den 24. august startede du med at være "frugtbar" - altså modtagelig. Og den 29. august havde du så ægløsning.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2012

TR

JulieWH skriver:

Åh, så vidt jeg husker er det de dage du er mest frugtbar - du har nok ægløsning en af dagene i mellem de to datoer? Og sæden kan jo 'overleve' op til 5 dage, så tror bestemt det er det

Rettelse: Den 24. august startede du med at være "frugtbar" - altså modtagelig. Og den 29. august havde du så ægløsning.

Ihh håber .. Vi var nemlig ret aktiv imellem de datoer men sidst var den 30 .. 

Øer det ikk godt nok hvis det hver 2-3 dag eller  skal det være hver dag ?? 

1000 tak fordi du hjælper 

Anmeld

10. september 2012

anynom

TR skriver:

Ihh håber .. Vi var nemlig ret aktiv imellem de datoer men sidst var den 30 .. 

Øer det ikk godt nok hvis det hver 2-3 dag eller  skal det være hver dag ?? 

1000 tak fordi du hjælper 

Det er svært at sige Det afhænger jo af kvaliteten hos jer begge Vi kunne "nøjes" med at sexe den 19. marts (jep, jeg kan huske det endnu ).
Vil hellere end gerne hjælpe, så meget jeg nu kan Krydser fingre for at I snart får en bette i armene

Anmeld

10. september 2012

TR

JulieWH skriver:

Det er svært at sige Det afhænger jo af kvaliteten hos jer begge Vi kunne "nøjes" med at sexe den 19. marts (jep, jeg kan huske det endnu ).
Vil hellere end gerne hjælpe, så meget jeg nu kan Krydser fingre for at I snart får en bette i armene

Det selvf. Rigtig men det er normal ved os efter hva vi er blevet undersøgt for .. Ja håber jeg os meget ! - og vi kunne ha haft en den 23 sep. Men vi bliver nødtil at tænke frem ad

Anmeld

10. september 2012

anynom

TR skriver:

Det selvf. Rigtig men det er normal ved os efter hva vi er blevet undersøgt for .. Ja håber jeg os meget ! - og vi kunne ha haft en den 23 sep. Men vi bliver nødtil at tænke frem ad

Der er jo ikke andet for. Kender et par som mistede i 21. uge, det var vist i september eller oktober sidste år - de har en skøn pige på 3 uger nu - så det kan lade sig gøre

Anmeld

10. september 2012

TR

JulieWH skriver:

Der er jo ikke andet for. Kender et par som mistede i 21. uge, det var vist i september eller oktober sidste år - de har en skøn pige på 3 uger nu - så det kan lade sig gøre

Dejligt at høre

Anmeld

11. september 2012

Princesspigen

TR skriver:

Tak skal du have og fordi du svaret .. - ja det er rigig svært , når man så gerne vil .. Har os hørt at jeg bliver det , når min krop er klar til det , efter det den har været igennem .. Ved jeg selvf. Heller ikk om det er rigtig

min søster var gravid med termin i oktober, men grundet hjertefejl hos baby endte det i en sen abort..

1 år efter fødte hun i oktober en smuk lille pige.. der var hendes krop og sind klar igen  

Anmeld

11. september 2012

TR

Princesspigen skriver:

min søster var gravid med termin i oktober, men grundet hjertefejl hos baby endte det i en sen abort..

1 år efter fødte hun i oktober en smuk lille pige.. der var hendes krop og sind klar igen  

Okay ..

SÅ må det snart være mig !

Anmeld

11. september 2012

Princesspigen

TR skriver:

Okay ..

SÅ må det snart være mig !

men husk på jo mere utolmodig du er jo langsommere går tiden  

Anmeld

11. september 2012

TR

Princesspigen skriver:

men husk på jo mere utolmodig du er jo langsommere går tiden  

Ja det rigtig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.