Spørgsmål

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.311 visninger
22 svar
0 synes godt om
9. september 2012

TR

Hej baby.dk

- som i nok ved , mistede vi vores bette søn , Den 27 april 2012 

Vi ønsker os meget at jeg snart vil blive gravid igen , ernyder noget man kan gøre for at øge chancen for at blive gravid ??? 

P.s. Er bare meget nervøs for, at der vil ske det samme igen 

Håber det er til at læse , er skrevet fra iPad :/ ... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2012

Princesspigen

TR skriver:

Hej baby.dk

Vi ønsker os meget at jeg snart vil blive gravid igen , ernyder noget man kan gøre for at øge chancen for at blive gravid ??? 

stort  til at starte med!

der er mange gode råd og skrøner.. hvad der passer ved jeg ikke..

nogle holder øje med deres ÆL

nogle siger man skal ligge med underlivet højt efter sex så sædsellerne kommer længere op i underlivet

nogle siger at hvis man spiser det rigtige (begge parter) så er æg og sedseller stærkere

ja ideer og råd er der massere af..

selv spekulerer jeg ikke over hvornår det skete og nød livet med min kæreste og inden jeg så mig om var jeg gravid.. men det kræver jo tålmodighed, hvilke jeg ved kan være svært hvis man er skruk..

Anmeld

10. september 2012

TR

Princesspigen skriver:

stort  til at starte med!

der er mange gode råd og skrøner.. hvad der passer ved jeg ikke..

nogle holder øje med deres ÆL

nogle siger man skal ligge med underlivet højt efter sex så sædsellerne kommer længere op i underlivet

nogle siger at hvis man spiser det rigtige (begge parter) så er æg og sedseller stærkere

ja ideer og råd er der massere af..

selv spekulerer jeg ikke over hvornår det skete og nød livet med min kæreste og inden jeg så mig om var jeg gravid.. men det kræver jo tålmodighed, hvilke jeg ved kan være svært hvis man er skruk..

Tak skal du have og fordi du svaret .. - ja det er rigig svært , når man så gerne vil .. Har os hørt at jeg bliver det , når min krop er klar til det , efter det den har været igennem .. Ved jeg selvf. Heller ikk om det er rigtig

Anmeld

10. september 2012

anynom

TR skriver:

Hej baby.dk

Først et stort

Jeg aner ikke noget om hvordan man øger chancerne, men kan da fortælle hvordan min pige blev til (uden alt for mange detaljer, bare rolig )

Jeg er så heldig at have en klokkeklar cyklus, så jeg vidste at jeg havde ægløsning på en bestemt dag - der sexede vi så og efter sex lå jeg på ryggen med rumpen i vejret i et kvarters tid cirka Det havde jeg nemlig læst at det kunne være godt. Og det lykkedes også, men om det har sammenhæng skal jeg ikke kunne sige

Anmeld

10. september 2012

TR

JulieWH skriver:

Først et stort

Jeg aner ikke noget om hvordan man øger chancerne, men kan da fortælle hvordan min pige blev til (uden alt for mange detaljer, bare rolig )

Jeg er så heldig at have en klokkeklar cyklus, så jeg vidste at jeg havde ægløsning på en bestemt dag - der sexede vi så og efter sex lå jeg på ryggen med rumpen i vejret i et kvarters tid cirka Det havde jeg nemlig læst at det kunne være godt. Og det lykkedes også, men om det har sammenhæng skal jeg ikke kunne sige

Oki , gid det var så nemt ved sket ikk hvornår jeg har æl og synes det dyrt at købe , for at bruge en hver dag :/ ..

Anmeld

10. september 2012

anynom

TR skriver:

Oki , gid det var så nemt ved sket ikk hvornår jeg har æl og synes det dyrt at købe , for at bruge en hver dag :/ ..

Er din mens regelmæssig? Jeg brugte egentlig bare en online beregner ud fra mine tre sidste mens.

http://www.min-mave.dk/beregn-aegloesning.htm

Anmeld

10. september 2012

lhn89

TR skriver:

Først lige et Håber snart at I er heldige og bliver gravid 

Men jeg har hørt at man kan få rigtigt billige ægløsningsteste på ebay, bare lige et tip 

Anmeld

10. september 2012

TR

JulieWH skriver:

Er din mens regelmæssig? Jeg brugte egentlig bare en online beregner ud fra mine tre sidste mens.

Jaa da ca hihi .. Taaak 

Anmeld

10. september 2012

TR

lhn89 skriver:

Først lige et Håber snart at I er heldige og bliver gravid 

Men jeg har hørt at man kan få rigtigt billige ægløsningsteste på ebay, bare lige et tip 

Takker  

Anmeld

10. september 2012

TR

JulieWH skriver:

Hvor er den god .. 

Men forstår ikk helt det sidste med de 2 datoer ? Frugtbarheden .. 

F.eks. Den 12 sep skal jeg forvent mens ..

Så stod der den 24 aug. Og 29 aug. ;/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.