Zumba

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. september 2012

Team Putte

Mette&Alexander skriver:

Hej Piger

Jeg overvejer at begynde til zumba her i byen hvor jeg bor, syntes jeg ahr hørt så meget godt om det, men enligt ved jeg slet ikke havd det går ud..?? ER det virkeligt for alle, altså kan man være med hvia man normal er sådan lidt motirik spasser ikke altid er så hurtig til at finde rytmen ovs...

Fortæl mig endelig om det og om man kan være med hvis man er lidt ude af takt så at sige?

VOres hold her i byen begynder i morgen og vare 1,5 time 1 time med zumba og en halv med styrke.... Er det meget eller normal...?

Jeg går kun til Zumba uden styrke.. Det er ik normalt med styrketræning her i byen

Zumba er for alle! Det er ligemeget om man får lavet alle trin rigtige, det vigtigste er at man får bevæget sig og har det sjovt! Jeg elsker det! Det er ligesom at være på dansegulvet i byen, fest og høj musik, bare uden drinks Jeg går altid GLAD hjem når jeg har trænet!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2012

Lone Jakobsen

Mette&Alexander skriver:

Ihh det lyder bare godt, jeg hopper med på vognen og ser og jeg kan finde rytmen og bare har det sjovt....

lyder godt rigtig god fornøjelse.

Anmeld

10. september 2012

Alexander&Lærke

Lone Jakobsen skriver:

lyder godt rigtig god fornøjelse.

tak tak

Anmeld

10. september 2012

BabyMus

Mette&Alexander skriver:

Ja man melder sig til for en hel særson men det koster 500 kr ca... Så er det jo ikke alverden hvis det er helt galt.... Ja tror jeg melder mig til og så må jeg se i morgen hvad det er for noget...

Lad os endelig høre hvordan det gik i dag. (:

Anmeld

11. september 2012

Alexander&Lærke

BabyMus skriver:

Lad os endelig høre hvordan det gik i dag. (:

Jamen det gik jo vældig godt, første del men den første instruktør gik super godt og jeg kunne følge med, juhuu.. Andel del som var noget salsa inspireret gik knap så godt, det var mega svært at følge med og følte mig lidt dum, men tror der var flere som heller ikke lige kunne finde takten... Men jeg hopper da med næste gang... Har spurt en fra min mødregr som også bor her i byen og hun ikke vil med, det var hun ikke afvisende overfor, så håber hun er på næste gang... Men alt i alt ok, men hold da op jeg er øm i mine rygmuskler i begge sider, av av... De er vist ikke blevet rørt i årevis...

Anmeld

11. september 2012

FrkZier

Mette&Alexander skriver:

Hej Piger

Jeg overvejer at begynde til zumba her i byen hvor jeg bor, syntes jeg ahr hørt så meget godt om det, men enligt ved jeg slet ikke havd det går ud..?? ER det virkeligt for alle, altså kan man være med hvia man normal er sådan lidt motirik spasser ikke altid er så hurtig til at finde rytmen ovs...

Fortæl mig endelig om det og om man kan være med hvis man er lidt ude af takt så at sige?

VOres hold her i byen begynder i morgen og vare 1,5 time 1 time med zumba og en halv med styrke.... Er det meget eller normal...?

Jeg har været til zumba, og var dybt dybt skuffet! Havde hørt så meget godt om det, så min veninde og jeg drog afsted, men vi synes slet ikke det var noget specielt, og tager aldrig til det igen ! /:

Anmeld

11. september 2012

BabyMus

Mette&Alexander skriver:

Jamen det gik jo vældig godt, første del men den første instruktør gik super godt og jeg kunne følge med, juhuu.. Andel del som var noget salsa inspireret gik knap så godt, det var mega svært at følge med og følte mig lidt dum, men tror der var flere som heller ikke lige kunne finde takten... Men jeg hopper da med næste gang... Har spurt en fra min mødregr som også bor her i byen og hun ikke vil med, det var hun ikke afvisende overfor, så håber hun er på næste gang... Men alt i alt ok, men hold da op jeg er øm i mine rygmuskler i begge sider, av av... De er vist ikke blevet rørt i årevis...

Jamen det er da super! Og ja, kan godt se det kan være lidt svært når man ikke har prøvet det, men om et par gange går det bedre. Godt du fik gjort det!

Anmeld

11. september 2012

Alexander&Lærke

FrkZier skriver:

Jeg har været til zumba, og var dybt dybt skuffet! Havde hørt så meget godt om det, så min veninde og jeg drog afsted, men vi synes slet ikke det var noget specielt, og tager aldrig til det igen ! /:

øv det lyder træls, håber i så har fundet noget andet som er mere i jeres smag....

Anmeld

11. september 2012

Alexander&Lærke

BabyMus skriver:

Jamen det er da super! Og ja, kan godt se det kan være lidt svært når man ikke har prøvet det, men om et par gange går det bedre. Godt du fik gjort det!

Ja det var godt jeg kom afted.... 

Anmeld

11. september 2012

Moma

Mette&Alexander skriver:

Hej Piger

Jeg er en danse spasser (undskyld vil ikke fornærme nogen) og jeg er begyndt til Zumba og følger godt med. Så spring bare ud i det. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.