Mette&Alexander skriver:
Hej Piger
Jeg overvejer at begynde til zumba her i byen hvor jeg bor, syntes jeg ahr hørt så meget godt om det, men enligt ved jeg slet ikke havd det går ud..?? ER det virkeligt for alle, altså kan man være med hvia man normal er sådan lidt motirik spasser ikke altid er så hurtig til at finde rytmen ovs...
Fortæl mig endelig om det og om man kan være med hvis man er lidt ude af takt så at sige?
VOres hold her i byen begynder i morgen og vare 1,5 time 1 time med zumba og en halv med styrke.... Er det meget eller normal...?
Jeg tænker: Prøv at spring ud i det og se om det er noget. Det er nok den bedste måde. 
Der er også meget forskel på hvilken en instruktør man har. Jeg har kun prøvet Zumba "live" to gange og jeg fatter ikke en bjælde af hvad hun stod og lavede. Hun var virkelig ikke særlig god og sagde ikke hvad hun gjorde.
Tilgengæld er det meget nemmere for mig at lave foran fjernsynet med dvd'en!
Det skal lige siges at jeg er danser i forvejen og har danset i 10 år, men det der, det var altså ikke lige mig. Følte det lidt som om det bare var en masse ting man stod og lavede, og så lavede lidt de samme ting flere gange.
Der synes jeg det er 1000 gange nemmere at være til dans hvor man laver en rigtig koregrafi, så har man ligesom noget at forholde sig til, man ved hvad der kommer og hvad man skal gøre.
Så for mig er det ikke noget, jeg har så også kun oplevet en dårlig instruktør, så det kommer nok meget an på det og det er personligt hvad man synes.
Synes du skal gi det en chance, selvom jeg vil sige, hvis du virkelig er motorik og rytmne spasser (undskyld det grimme ord), så kan det måske godt være du liiiige skal prøve det et par gange for at synes det er sjovt. For som sagt, jeg har danset i 10 og jeg kunne ikke følge med og synes ikke det var sjovt!
Men man ved det jo ikke før man har prøvet!
God fornøjelse.