Zumba

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

881 visninger
19 svar
0 synes godt om
9. september 2012

Alexander&Lærke

Hej Piger

Jeg overvejer at begynde til zumba her i byen hvor jeg bor, syntes jeg ahr hørt så meget godt om det, men enligt ved jeg slet ikke havd det går ud..?? ER det virkeligt for alle, altså kan man være med hvia man normal er sådan lidt motirik spasser ikke altid er så hurtig til at finde rytmen ovs...

Fortæl mig endelig om det og om man kan være med hvis man er lidt ude af takt så at sige?

VOres hold her i byen begynder i morgen og vare 1,5 time 1 time med zumba og en halv med styrke.... Er det meget eller normal...?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2012

BabyMus

Mette&Alexander skriver:

Hej Piger

Jeg overvejer at begynde til zumba her i byen hvor jeg bor, syntes jeg ahr hørt så meget godt om det, men enligt ved jeg slet ikke havd det går ud..?? ER det virkeligt for alle, altså kan man være med hvia man normal er sådan lidt motirik spasser ikke altid er så hurtig til at finde rytmen ovs...

Fortæl mig endelig om det og om man kan være med hvis man er lidt ude af takt så at sige?

VOres hold her i byen begynder i morgen og vare 1,5 time 1 time med zumba og en halv med styrke.... Er det meget eller normal...?

Jeg tænker: Prøv at spring ud i det og se om det er noget. Det er nok den bedste måde. 

Der er også meget forskel på hvilken en instruktør man har. Jeg har kun prøvet Zumba "live" to gange og jeg fatter ikke en bjælde af hvad hun stod og lavede. Hun var virkelig ikke særlig god og sagde ikke hvad hun gjorde.

Tilgengæld er det meget nemmere for mig at lave foran fjernsynet med dvd'en!

Det skal lige siges at jeg er danser i forvejen og har danset i 10 år, men det der, det var altså ikke lige mig. Følte det lidt som om det bare var en masse ting man stod og lavede, og så lavede lidt de samme ting flere gange.

Der synes jeg det er 1000 gange nemmere at være til dans hvor man laver en rigtig koregrafi, så har man ligesom noget at forholde sig til, man ved hvad der kommer og hvad man skal gøre.

Så for mig er det ikke noget, jeg har så også kun oplevet en dårlig instruktør, så det kommer nok meget an på det og det er personligt hvad man synes.

Synes du skal gi det en chance, selvom jeg vil sige, hvis du virkelig er motorik og rytmne spasser (undskyld det grimme ord), så kan det måske godt være du liiiige skal prøve det et par gange for at synes det er sjovt. For som sagt, jeg har danset i 10 og jeg kunne ikke følge med og synes ikke det var sjovt!

Men man ved det jo ikke før man har prøvet!

God fornøjelse.

Anmeld

9. september 2012

Alexander&Lærke

skal have meldt mig til i aften hvis det er....

Anmeld

9. september 2012

BabyMus

Jamen prøv det! Eller skal du melde dig for en hel sæson? Måske man kan få en prøvetime eller noget?

Anmeld

9. september 2012

Dinsen

altså jeg var til det første gang i onsdags, og ihh hvor jeg syntes det var sjovt...

Så jeg vil springe ud i det, og mange steder har man da li en prøve time inden man melder sig til....

Anmeld

9. september 2012

Alexander&Lærke

BabyMus skriver:

Jamen prøv det! Eller skal du melde dig for en hel sæson? Måske man kan få en prøvetime eller noget?

Ja man melder sig til for en hel særson men det koster 500 kr ca... Så er det jo ikke alverden hvis det er helt galt.... Ja tror jeg melder mig til og så må jeg se i morgen hvad det er for noget...

Anmeld

10. september 2012

Mor til Ella

Mette&Alexander skriver:

Hej Piger

Det er røv sjovt, rytme eller ej

Det er for alle, på vores hold er den yngste 10 og ældste 70 tror jeg

Det er bare en måde at få pulsen op, ved danse bevægelser, og fed musik

Igang med dig

Anmeld

10. september 2012

Alexander&Lærke

Mor til Ella skriver:

Det er røv sjovt, rytme eller ej

Det er for alle, på vores hold er den yngste 10 og ældste 70 tror jeg

Det er bare en måde at få pulsen op, ved danse bevægelser, og fed musik

Igang med dig

Jamen det lyder da til at jeg bare skal prøve at springe ud i det og se om det ikke kunne være noget for mig....  Springer med i aften... tak for svar

Anmeld

10. september 2012

Lone Jakobsen

jeg bare elsker zumba

jeg tror ikke jeg har nogen form for rytme sans, men for mig gør det ingen forskel. jeg absolut kamp sveder når jeg er færdig, og jeg har aldrig prøvet motion der var så sjovt før

Anmeld

10. september 2012

Alexander&Lærke

Lone Jakobsen skriver:

jeg bare elsker zumba

jeg tror ikke jeg har nogen form for rytme sans, men for mig gør det ingen forskel. jeg absolut kamp sveder når jeg er færdig, og jeg har aldrig prøvet motion der var så sjovt før

Ihh det lyder bare godt, jeg hopper med på vognen og ser og jeg kan finde rytmen og bare har det sjovt....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.