Hun spiser ikke særlig meget!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. september 2012

HeidiW86

Baagøe skriver:

Det lyder som tigerspring. Men ring til SP, hvis du er nervøs

Har du prøvet det??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2012

HeidiW86

rikkeregnbue skriver:

Okay, det skal du være obs på!  Hvis det bliver ved, ville jeg nok lige vende den med SP

Tænker hvis den er tør imorgen Ringer jeg til hende..

Anmeld

9. september 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

HeidiW86 skriver:

Tænker hvis den er tør imorgen Ringer jeg til hende..

God ide!

Anmeld

10. september 2012

Pige2009

HeidiW86 skriver:

Har du prøvet det??

Ikke lige med Laura, da hun var 12 uger, men ved det næste Kender en del, hvor børnene har appetitspring omkring de 12 uger og børnene får lige pludselig øjnene op for nye ting og en helt ny verden åbner sig for dem, derfor er der naturlige stadier i det første år, hvor der er tigerspring. Læs evt. bogen 'Vidunderlige uger' Den er virkelig god

Anmeld

10. september 2012

Clisolka

rikkeregnbue skriver:

Ida gjorde

Der er også et tigerspring omkring 12 uger, så det kan også være det der ligger og lurer om hjørnet.

Tror ikke du har noget at være nervøs over, det er meget normalt at de ikke spiser så meget i perioder

Det samme gjorde Isabella ved de tigerspring - uhhh det kunne være frustrerende 

Anmeld

11. september 2012

Mor til Ella

HeidiW86 skriver:

Hej piger..
Min dejlige datter på 11 uger har været lidt forkølet den sidste uge, hvor hun iøvrigt har spist fint, hun plejer altid at sige til når hun er sulten så ingen tvivl der!

Nu er der så sket det at de sidste to dage har hun næsten intet spist, hun spiste sidste kl 10:30 imorges hvor hun fik 80 ml og ni har jeg lige kunne tvinge 120 ml i hende, hun spiser maks 5 gange om dagen og for 3 dage siden spiste hun 7-8 gange om dagen!????

Hvad sker de lige?? Hun er glad og veltilpas men kan gå 5 timer uden mad også kun spise meget lidt??

Sådan har ella været de sidste 4 mdr.

De spiser når de er sultne Voksne har heller ikke lige meget brug for mad.

Hvis hun er glad ville jeg ikke være bekymret

Anmeld

11. september 2012

Giraffen

HeidiW86 skriver:

Hej piger..
Min dejlige datter på 11 uger har været lidt forkølet den sidste uge, hvor hun iøvrigt har spist fint, hun plejer altid at sige til når hun er sulten så ingen tvivl der!

Nu er der så sket det at de sidste to dage har hun næsten intet spist, hun spiste sidste kl 10:30 imorges hvor hun fik 80 ml og ni har jeg lige kunne tvinge 120 ml i hende, hun spiser maks 5 gange om dagen og for 3 dage siden spiste hun 7-8 gange om dagen!????

Hvad sker de lige?? Hun er glad og veltilpas men kan gå 5 timer uden mad også kun spise meget lidt??

det ka jo være hun er lidt småsyg og derfor ikke så sulten ? du kan evt prøve at give hende lidt kamillete/vand så hun får nok væske

Nina spiste meget i bølger i den alder - tre dage hvor hun æder - tre dage hvor hun sover

Men hvis hun har været syg så har hun ikke rigtig ville spise så meget, og så er det bare med at få væske i

ellers tror jeg hellere de vil have et kald for meget end et for lidt hos sundshedsplejerske eller læge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.