Hun spiser ikke særlig meget!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

719 visninger
16 svar
0 synes godt om
9. september 2012

HeidiW86

Hej piger..
Min dejlige datter på 11 uger har været lidt forkølet den sidste uge, hvor hun iøvrigt har spist fint, hun plejer altid at sige til når hun er sulten så ingen tvivl der!

Nu er der så sket det at de sidste to dage har hun næsten intet spist, hun spiste sidste kl 10:30 imorges hvor hun fik 80 ml og ni har jeg lige kunne tvinge 120 ml i hende, hun spiser maks 5 gange om dagen og for 3 dage siden spiste hun 7-8 gange om dagen!????

Hvad sker de lige?? Hun er glad og veltilpas men kan gå 5 timer uden mad også kun spise meget lidt??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2012

HeidiW86

Slet ingen!

Anmeld

9. september 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Appetit spring måske??

Anmeld

9. september 2012

HeidiW86

rikkeregnbue skriver:

Appetit spring måske??

Spiser de så mindre???? Bliver bare så nervøs.

Anmeld

9. september 2012

N1

HeidiW86 skriver:

Hej piger..
Min dejlige datter på 11 uger har været lidt forkølet den sidste uge, hvor hun iøvrigt har spist fint, hun plejer altid at sige til når hun er sulten så ingen tvivl der!

Nu er der så sket det at de sidste to dage har hun næsten intet spist, hun spiste sidste kl 10:30 imorges hvor hun fik 80 ml og ni har jeg lige kunne tvinge 120 ml i hende, hun spiser maks 5 gange om dagen og for 3 dage siden spiste hun 7-8 gange om dagen!????

Hvad sker de lige?? Hun er glad og veltilpas men kan gå 5 timer uden mad også kun spise meget lidt??

Hm, tror ikke du skal være så nervøs så længe hun er glad og tilfreds
Hvis du havde ammet hende ville du jo ikke vide hvor meget hun spiste?

men at der går 5 timer imellem ved jeg desværre ikke noget om?

Anmeld

9. september 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

HeidiW86 skriver:

Spiser de så mindre???? Bliver bare så nervøs.

Ida gjorde

Der er også et tigerspring omkring 12 uger, så det kan også være det der ligger og lurer om hjørnet.

Tror ikke du har noget at være nervøs over, det er meget normalt at de ikke spiser så meget i perioder

Anmeld

9. september 2012

HeidiW86

N1 skriver:

Hm, tror ikke du skal være så nervøs så længe hun er glad og tilfreds
Hvis du havde ammet hende ville du jo ikke vide hvor meget hun spiste?

men at der går 5 timer imellem ved jeg desværre ikke noget om?

Nej du har selvfølgelig ret!! Jeg tilbyder men hun vil ikke rigtig have noget..

Anmeld

9. september 2012

HeidiW86

rikkeregnbue skriver:

Ida gjorde

Der er også et tigerspring omkring 12 uger, så det kan også være det der ligger og lurer om hjørnet.

Tror ikke du har noget at være nervøs over, det er meget normalt at de ikke spiser så meget i perioder

Okay jeg håber hun begynder at spise igen.. Hendes tis ble i nat var bare næsten hel tør!

Anmeld

9. september 2012

Pige2009

Det lyder som tigerspring. Men ring til SP, hvis du er nervøs

Anmeld

9. september 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

HeidiW86 skriver:

Okay jeg håber hun begynder at spise igen.. Hendes tis ble i nat var bare næsten hel tør!

Okay, det skal du være obs på!  Hvis det bliver ved, ville jeg nok lige vende den med SP

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.