Hjælp til ÆL test igen! (med billede)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. september 2012

Bella89

jeg vil mene ja, det kan være at du ikke udgiver så meget af det stof, der kommer til at skabe den der streg.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2012

Anonym trådstarter

Bella89 skriver:

jeg vil mene ja, det kan være at du ikke udgiver så meget af det stof, der kommer til at skabe den der streg.

Tak for svar jeg forsøger lige at teste et par dage mere, så ser jeg, hvordan den ændrer sig.

Anmeld

9. september 2012

Miss Church

Anonym skriver:

Hej piger.

Jeg har brug for jeres ekspertise

Det er første måned jeg bruger ÆL test, da jeg gerne vil vide sådan nogenlunde, hvornår min ÆL er. Har for lidt over 2 måneder siden fået fjernet den ene æggeleder, så min cyklus er ikke helt regelmæssig, derfor har jeg taget en ÆL test hver morgen, siden den dag min mens stoppede. Alle dage har der været en svag streg, men i fredags, blev den mere tydelig, for igen at blive svagere lørdag og i dag. Har jeg så haft ÆL, eller kan det godt nå at komme endnu?

Nu skal jeg ikke gøre mig klog på det, men er det ikke noget med at man ikke må bruge morgenurin til ÆL-test?

Hvis det altså er det du har gjort  

Anmeld

9. september 2012

Miss Kat

Jeg fik selv et flip af rendyrket nysgerrighed omkring de dersens møgumulige ÆL-tests.... (Som jeg i øvrigt efterfølgende valgte at skrotte helt, da jeg blev mere forvirret end oplyst - og vupsi, måneden efter blev jeg gravid.)

Jeg testede hver dag i 9 dage (brugte morgenurin), og der var streger på dem alle sammen. På et par af dem var stregen lige så tydelig eller tydeligere end kontrolstregen, hvilket jo så må betyde ÆL, men de andre har jo så været negative.

Derfor tror jeg ikke, du skal se dem der som positive, men som du selv siger, bliv ved med at teste... og bliv ved med at knalde - så må der vel for søren være bonus på ét eller andet tidspunkt. Evt. kan I jo "ofre" jer i storkens navn og knalde hver 2. dag, så må I jo ramme ÆL på ét eller andet tidspunkt.

Anmeld

9. september 2012

Anonym trådstarter

Miss Church skriver:

Nu skal jeg ikke gøre mig klog på det, men er det ikke noget med at man ikke må bruge morgenurin til ÆL-test?

Hvis det altså er det du har gjort  

Det har jeg også hørt. Det er heller ikke det jeg bruger

Anmeld

9. september 2012

Anonym trådstarter

Miss Kat skriver:

Jeg fik selv et flip af rendyrket nysgerrighed omkring de dersens møgumulige ÆL-tests.... (Som jeg i øvrigt efterfølgende valgte at skrotte helt, da jeg blev mere forvirret end oplyst - og vupsi, måneden efter blev jeg gravid.)

Jeg testede hver dag i 9 dage (brugte morgenurin), og der var streger på dem alle sammen. På et par af dem var stregen lige så tydelig eller tydeligere end kontrolstregen, hvilket jo så må betyde ÆL, men de andre har jo så været negative.

Derfor tror jeg ikke, du skal se dem der som positive, men som du selv siger, bliv ved med at teste... og bliv ved med at knalde - så må der vel for søren være bonus på ét eller andet tidspunkt. Evt. kan I jo "ofre" jer i storkens navn og knalde hver 2. dag, så må I jo ramme ÆL på ét eller andet tidspunkt.

Ja, synes heller ikke de er så smarte. Kan ikke helt finde ud af dem ville bare prøve i en måned. Men fortsætter med at teste. Og vi sexer meget, så det må jo ramme på et tidspunkt tak for dit svar.

Anmeld

9. september 2012

Miss Church

Anonym skriver:

Det har jeg også hørt. Det er heller ikke det jeg bruger

Nårh okay 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.