Hjælp til ÆL test igen! (med billede)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

633 visninger
16 svar
0 synes godt om
9. september 2012

Anonym trådstarter

Hej piger.

Jeg har brug for jeres ekspertise

Det er første måned jeg bruger ÆL test, da jeg gerne vil vide sådan nogenlunde, hvornår min ÆL er. Har for lidt over 2 måneder siden fået fjernet den ene æggeleder, så min cyklus er ikke helt regelmæssig, derfor har jeg taget en ÆL test hver morgen, siden den dag min mens stoppede. Alle dage har der været en svag streg, men i fredags, blev den mere tydelig, for igen at blive svagere lørdag og i dag. Har jeg så haft ÆL, eller kan det godt nå at komme endnu?
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2012

Anonym trådstarter

Op.

Anmeld

9. september 2012

Bella89

der hvor testen er mest tydelig er den god jeg stod også som dig med nogle test der var tydelige ( meget lidt ) og så med en der bare ikke var til at tage fejl af, og det er den du skal holde dig til.

efter hvad jeg har læst mig til

håber du kan bruge det til noget

Anmeld

9. september 2012

Anonym trådstarter

Bella89 skriver:

der hvor testen er mest tydelig er den god jeg stod også som dig med nogle test der var tydelige ( meget lidt ) og så med en der bare ikke var til at tage fejl af, og det er den du skal holde dig til.

efter hvad jeg har læst mig til

håber du kan bruge det til noget

Okay, tak
Bare lige for at forstå det rigtg, vil det så sige jeg havde ÆL i fredags?

Anmeld

9. september 2012

Muhmi

Vil ikke sige der er nogle af dem der der er positive...

Den skal så vidt jeg ved være den samme farve som teststregen eller mørkere...

Anmeld

9. september 2012

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Vil ikke sige der er nogle af dem der der er positive...

Den skal så vidt jeg ved være den samme farve som teststregen eller mørkere...

Ja det er også det jeg har læst. Men forstår bare ikke hvordan den kan blive mere utydelig igen, for burde jo være tættere på ÆL? Ih hvor er det altså svært må fortsætte med at teste de næste dage, og se om den bliver mere tydelig.

Anmeld

9. september 2012

Muhmi

Anonym skriver:

Ja det er også det jeg har læst. Men forstår bare ikke hvordan den kan blive mere utydelig igen, for burde jo være tættere på ÆL? Ih hvor er det altså svært må fortsætte med at teste de næste dage, og se om den bliver mere tydelig.

Du har lige fået fjernet din æggeleder ikke?

Mon det kan have noget med det at gøre? Jeg ved det ikke, jeg er langt fra expert på det område, men det var da i hvert fald det jeg kunne forestille mig

Anmeld

9. september 2012

come2

Anonym skriver:

Hej piger.

Jeg har brug for jeres ekspertise

Det er første måned jeg bruger ÆL test, da jeg gerne vil vide sådan nogenlunde, hvornår min ÆL er. Har for lidt over 2 måneder siden fået fjernet den ene æggeleder, så min cyklus er ikke helt regelmæssig, derfor har jeg taget en ÆL test hver morgen, siden den dag min mens stoppede. Alle dage har der været en svag streg, men i fredags, blev den mere tydelig, for igen at blive svagere lørdag og i dag. Har jeg så haft ÆL, eller kan det godt nå at komme endnu?

Ingen af dem er positive

Anmeld

9. september 2012

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Du har lige fået fjernet din æggeleder ikke?

Mon det kan have noget med det at gøre? Jeg ved det ikke, jeg er langt fra expert på det område, men det var da i hvert fald det jeg kunne forestille mig

Det er lidt over 2 måneder siden jeg fik fjernet den ene. Er igang med 3. cyklus efter det. Men jeg tænker at så længe jeg får min mens, må der jo også være ÆL på et tidspunkt i cyklussen. Det er bare med at finde den

Anmeld

9. september 2012

Anonym trådstarter

come2 skriver:

Ingen af dem er positive

Tak for svar
Så tester jeg videre til den er der

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.