Snot, hoste og opkast.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. september 2012

Koen.

Bøllemyr skriver:

Det vr også den temp jeg regnede med
Han er begyndt at halte på det ene ben og vil støtte sig til mig når han går rundt. Må ikke kigge på benet, men ser ud som om det er knæet.
Kan det være muskelsmerter ?

Det kan godt tænkes, hvis han har feber kan det jo give muskelsmerter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2012

2721

tanja. skriver:

Det kan godt tænkes, hvis han har feber kan det jo give muskelsmerter

Han har feber on/off. Men ikke så høj som den har været. Ihh er lidt i tvivl og nærmeste læge er LANGT væk, særligt nu jeg ikke har kørsel længere.

Anmeld

9. september 2012

2721

Lahn11 skriver:

Uha den lille stakkel Emma har samme problem for tiden.. I fredags havde hun været syg i to uger.. Da vi kom op til lægen og hun havde kigget på hende fik vi a vide at det er en virus som er i omløb.. Vskyller tage på apoteket og hente astma medicin, og det skulle hun så have sammen med en panodil junior hver aften inden hun skulle sove.. For hvis hun skal blive hurtigt rask så er nattesøvn meget vigtig.. Håber i kommer hurtig af med det skidt igen.. Det ikke sjovt når de små har det skidt  

Øv altså, det var længe
Charlie har MBL-mangel og har så svært ved at blive rask, det køre bare i et væk, når han først er blevet syg

Anmeld

9. september 2012

Ciss

Bøllemyr skriver:

Øv altså, det var længe
Charlie har MBL-mangel og har så svært ved at blive rask, det køre bare i et væk, når han først er blevet syg

Stakkels lille dreng!

Jeg kom i tanke om: Ved hoste, kan det ofte betale sig, ikke at drikke noget særligt mælk, for det kan forværre det en del.

Anmeld

9. september 2012

2721

Ciss skriver:

Stakkels lille dreng!

Jeg kom i tanke om: Ved hoste, kan det ofte betale sig, ikke at drikke noget særligt mælk, for det kan forværre det en del.

Ja, det er ikke sjovt for ham. Men han tager det i stiv arm og er meget sej-synes hans mor.
Tak, det mente jeg nok, har faktisk derfor også undgået hans mælk så meget som muligt.

Anmeld

9. september 2012

Clisolka

tanja. skriver:

Herhjemme får lærke kold camillethe når hun er syg med snot og hoste, hun er jo heller ikke så vild med det er for varmt

Det samme giver vi Isabella 

Anmeld

9. september 2012

2721

Babymor2010 skriver:

Det samme giver vi Isabella 

Han nægter at drikke det:-S

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.