Snot, hoste og opkast.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.616 visninger
16 svar
0 synes godt om
9. september 2012

2721

Hej
Vil i ikke dele jeres fif som kan hjælpe med at gøre det lidt rare for min lille dreng som er meget hårdt plaget.
Han ender flere gange om dagen med at brække sig(slim/snot)
Han får saltvandsnæsespray og ligger højt med hovedet.
Kan det evt være en god ide med lidt the? Og hjælper det overhovedet hvis det er næsten helt koldt?- han er meget sensetiv hvad angår varme

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2012

Koen.

Herhjemme får lærke kold camillethe når hun er syg med snot og hoste, hun er jo heller ikke så vild med det er for varmt

Anmeld

9. september 2012

2721

tanja. skriver:

Herhjemme får lærke kold camillethe når hun er syg med snot og hoste, hun er jo heller ikke så vild med det er for varmt

Okay, det har vi. Virker det til at have en effekt?

Anmeld

9. september 2012

Ciss

Det er godt, hvis du lufter godt ud. Støv i luften, stegeos/madlugt, parfumelugt osv kan alt sammen irritere ekstra i luftvejene, hvis man allerede er plaget med hoste.

Jeg synes ofte, at lunken drikke lader til at virke bedst i forhold til hoste, rigtig koldt eller rigtig varmt kan nogen gange sætte gang i hosten igen, synes jeg. Men det er bare min egen erfaring herfra. Aner ikke om det er en generel ting....

Anmeld

9. september 2012

2721

Ciss skriver:

Det er godt, hvis du lufter godt ud. Støv i luften, stegeos/madlugt, parfumelugt osv kan alt sammen irritere ekstra i luftvejene, hvis man allerede er plaget med hoste.

Jeg synes ofte, at lunken drikke lader til at virke bedst i forhold til hoste, rigtig koldt eller rigtig varmt kan nogen gange sætte gang i hosten igen, synes jeg. Men det er bare min egen erfaring herfra. Aner ikke om det er en generel ting....

Tak fod svar. Jeg lufter ud morgen middag og aften tror du det er nok?
Hmm, han er ikke meget for noget der er en snert af varmt, men han vil nok gerne drikke det som stuetempererede. Tror du det er for koldt?

Anmeld

9. september 2012

Koen.

Bøllemyr skriver:

Okay, det har vi. Virker det til at have en effekt?

På halsen hjælper det og det er stuetemp. Jeg mener og ikke kold som i køleskabs koldt.

Anmeld

9. september 2012

Ciss

Bøllemyr skriver:

Tak fod svar. Jeg lufter ud morgen middag og aften tror du det er nok?
Hmm, han er ikke meget for noget der er en snert af varmt, men han vil nok gerne drikke det som stuetempererede. Tror du det er for koldt?

Stuetemp tror jeg er helt flot! Det er mere køleskabskoldt, som jeg har set, nogen gange har sat gang i hosten.

Det lyder fint i mine ører med udluftningen. Hvis du synes, der bliver lidt indelukket på et tidspunkt, er det jo bare at gøre det igen.

God bedring!

Anmeld

9. september 2012

2721

tanja. skriver:

På halsen hjælper det og det er stuetemp. Jeg mener og ikke kold som i køleskabs koldt.

Det vr også den temp jeg regnede med
Han er begyndt at halte på det ene ben og vil støtte sig til mig når han går rundt. Må ikke kigge på benet, men ser ud som om det er knæet.
Kan det være muskelsmerter ?

Anmeld

9. september 2012

2721

Ciss skriver:

Stuetemp tror jeg er helt flot! Det er mere køleskabskoldt, som jeg har set, nogen gange har sat gang i hosten.

Det lyder fint i mine ører med udluftningen. Hvis du synes, der bliver lidt indelukket på et tidspunkt, er det jo bare at gøre det igen.

God bedring!

Okay, mange tak fordi du tog dig tid til at svare.

Anmeld

9. september 2012

baby012

Uha den lille stakkel Emma har samme problem for tiden.. I fredags havde hun været syg i to uger.. Da vi kom op til lægen og hun havde kigget på hende fik vi a vide at det er en virus som er i omløb.. Vskyller tage på apoteket og hente astma medicin, og det skulle hun så have sammen med en panodil junior hver aften inden hun skulle sove.. For hvis hun skal blive hurtigt rask så er nattesøvn meget vigtig.. Håber i kommer hurtig af med det skidt igen.. Det ikke sjovt når de små har det skidt  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.