Er det fortidig (flyverdragt)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. september 2012

Laulund87

Sommerfugl86 skriver:

Det genere mig skam ikke, så anmelde kunne jeg da ikke drømme om!
Men troede ikke man skulle være moderator, for at stille spørsmål!

Hvis du havde læst retningslinierne, ville du vide at der ikke må stilles spørgsmål til anonymitet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2012

Becks

Sommerfugl86 skriver:

Det genere mig skam ikke, så anmelde kunne jeg da ikke drømme om!
Men troede ikke man skulle være moderator, for at stille spørsmål!

Det er slet ikke for at trampe på dig, men det står i retningslinierne, at man ikke må spørge ind til det.. Også selvom det som dit spørgsmål er ganske harmløst

Der var jo intet ondt over dit spørgsmål, men vi må bare ikke

Anmeld

9. september 2012

Pige2009

Sommerfugl86 skriver:

Jeg vælger at spørge, da jeg sammenligner det med spørgsmål som: hvor lang tid skal et æg koge, hvilken mel er bedst og hvornår udbetales feriepengene.
Det er eksempler der bliver brugt,som IKKE grund til at være anonym, når man vælger at vil oprette anonymt.
Derfor undrede det mig bare

Alle har grunde til anonymitet og det kan være fordi, de er flove over at spørge eller andet. Uagtet hvad, skal man respektere dette, så i min optik er det derfor unødvendigt at spørge ind til årsagen

Anmeld

9. september 2012

Sommerfugl86

Becks skriver:

Det er slet ikke for at trampe på dig, men det står i retningslinierne, at man ikke må spørge ind til det.. Også selvom det som dit spørgsmål er ganske harmløst

Der var jo intet ondt over dit spørgsmål, men vi må bare ikke

Nu har jeg lige læst retningslinierne og der står således:
I anonyme tråde, bedes det respekteres, at trådstarter har valgt at være anonym. Man har som medlem ikke krav på at vide årsagen.

Det tolker jeg som at det er okay jeg stiller spørgsmålet, men skal respektere TS svar evt. mangel på samme, og ikke blive ved at spørge ind til det.

Er det kun mig der tolker det på den måde??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.