Er det fortidig (flyverdragt)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

866 visninger
13 svar
0 synes godt om
8. september 2012

Anonym trådstarter

Ja sagen er den jeg cykler med min søn han sidder bag pppi en cykelsto...

Jeg cykler med ham omkring kl 7 om morgen jeg har ca 3 km o det går meget ned a bakke så vi har ok med fart på 

Men han er noget kold selv om han har langt tøj og regntøj på som er vindtæt

Mit spørgsmål er så skal/kan jeg gå over til flyverdragt om morgen allerede nu  han har har på

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2012

Sommerfugl86

Jeg vil mene termotøj er fint

Må jeg have lov at spørge, hvorfor du er anonym, i sådan en tråd her?

Anmeld

8. september 2012

serinasmor

synes det er for tidligt ... der er trods alt 9-13 grader om morgnen ..

hvad ville du gøre til vinter??

nå men ... synes du skal overveje regntøj med foer i stedet det er varmere(og ofte mere vindtæt) end alm regntøj

Anmeld

8. september 2012

K&S

Anonym skriver:

Ja sagen er den jeg cykler med min søn han sidder bag pppi en cykelsto...

Jeg cykler med ham omkring kl 7 om morgen jeg har ca 3 km o det går meget ned a bakke så vi har ok med fart på 

Men han er noget kold selv om han har langt tøj og regntøj på som er vindtæt

Mit spørgsmål er så skal/kan jeg gå over til flyverdragt om morgen allerede nu  han har har på

Jeg synes, det er for tidligt, for hvad vil du give ham på, når det så bliver vinter...

Termotøj er mit bud :-) 

Anmeld

8. september 2012

Pige2009

Et par fleecebukser inden under eller strømpebukser burde kunne klare det Synes også det er for tidligt med flyverdragt

Anmeld

8. september 2012

Pige2009

Sommerfugl86 skriver:

Jeg vil mene termotøj er fint

Må jeg have lov at spørge, hvorfor du er anonym, i sådan en tråd her?

Vi skal respektere anonymitet i alle tråde, så jeg synes ikke det er fair at bede TS om at svare hvorfor vedkommende er ano. H*n må have sine grunde og det skal vi respektere

Anmeld

8. september 2012

Anonym trådstarter

Ja er en der kan gå fra plus 8 til minus 20 han har...

Da der er nogen jeg ikke gider høre på i mit privatliv som også er her 

Anmeld

8. september 2012

Sommerfugl86

Baagøe skriver:

Vi skal respektere anonymitet i alle tråde, så jeg synes ikke det er fair at bede TS om at svare hvorfor vedkommende er ano. H*n må have sine grunde og det skal vi respektere

Jeg vælger at spørge, da jeg sammenligner det med spørgsmål som: hvor lang tid skal et æg koge, hvilken mel er bedst og hvornår udbetales feriepengene.
Det er eksempler der bliver brugt,som IKKE grund til at være anonym, når man vælger at vil oprette anonymt.
Derfor undrede det mig bare

Anmeld

9. september 2012

Laulund87

Sommerfugl86 skriver:

Jeg vælger at spørge, da jeg sammenligner det med spørgsmål som: hvor lang tid skal et æg koge, hvilken mel er bedst og hvornår udbetales feriepengene.
Det er eksempler der bliver brugt,som IKKE grund til at være anonym, når man vælger at vil oprette anonymt.
Derfor undrede det mig bare

Ja men så må en moderator gå ind og kigge på det.. Du må stadig ikke spørge ind til årsagen. Hvis det generer dig så meget så anmeld tråden.

Til TS: Jeg ville bruge termotøj, regntøj med foer, uldundertøj osv. Mulighederne er mange, men flyverdragt er for tidligt

Anmeld

9. september 2012

Sommerfugl86

Laulund87 skriver:

Ja men så må en moderator gå ind og kigge på det.. Du må stadig ikke spørge ind til årsagen. Hvis det generer dig så meget så anmeld tråden.

Til TS: Jeg ville bruge termotøj, regntøj med foer, uldundertøj osv. Mulighederne er mange, men flyverdragt er for tidligt

Det genere mig skam ikke, så anmelde kunne jeg da ikke drømme om!
Men troede ikke man skulle være moderator, for at stille spørsmål!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.