Hvad skal han ha på?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. september 2012

Skifreaken

Tauf skriver:

Min hoster ikke men har MØB.. Så han må jo heller ikke fryse.

God bedring :-)

undskyld, men hvad er møb?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2012

MyLove E

serinasmor skriver:

god bedring

Har gjort det nu:-) og så lagt dynen let over ham.. Han er bare så varm..

Tak håber han har det bedre i morgen.. Vagtlægen sagde feber gerne skulle falde i eller i morgen tidlig men den stiger kun. Så er det de samme i morgen ringer jeg igen... Han har haft feber siden onsdag aften :-(

Anmeld

8. september 2012

MyLove E

Skifreaken skriver:

undskyld, men hvad er møb?

Mellem ørebetændelse :-):-(

Anmeld

8. september 2012

Skifreaken

Tauf skriver:

Mellem ørebetændelse :-):-(

ohhh god bedring også til din lille pus!

Anmeld

8. september 2012

serinasmor

Tauf skriver:

Har gjort det nu:-) og så lagt dynen let over ham.. Han er bare så varm..

Tak håber han har det bedre i morgen.. Vagtlægen sagde feber gerne skulle falde i eller i morgen tidlig men den stiger kun. Så er det de samme i morgen ringer jeg igen... Han har haft feber siden onsdag aften :-(

drikker han og er han ellers "aktiv" i løbet ad dagen ... det var da godt nok længe at have feber ...

når serina er syg er det allernemmest at få noget væske i hende hvis vi finder sugerør frem .. så er det lidt sjovere

og det var godt så kan han komme af med noget af al den varme

lille mand det er slet ikke sjovt at være syg jo

Anmeld

8. september 2012

MyLove E

serinasmor skriver:

drikker han og er han ellers "aktiv" i løbet ad dagen ... det var da godt nok længe at have feber ...

når serina er syg er det allernemmest at få noget væske i hende hvis vi finder sugerør frem .. så er det lidt sjovere

og det var godt så kan han komme af med noget af al den varme

lille mand det er slet ikke sjovt at være syg jo

Han har drukket en del i dag. Men ikke spist. Han har også haft flere lege perioder.Men syntes at han skidte perioder har været være i dag..
det er kun 3 gang han har feber og det har kun været en og to dage. Så det her meget syntes jeg..

Anmeld

8. september 2012

MyLove E

Skifreaken skriver:

ohhh god bedring også til din lille pus!

Mange tak:-)

Anmeld

8. september 2012

serinasmor

Tauf skriver:

Han har drukket en del i dag. Men ikke spist. Han har også haft flere lege perioder.Men syntes at han skidte perioder har været være i dag..
det er kun 3 gang han har feber og det har kun været en og to dage. Så det her meget syntes jeg..

han behøver heller ikke spise

men så giv ham saft .. der er kalorier i ....

sidst vi var ved vagtlægen med serinas høje feber ordinerede lægen ispinde ... helst sodavandsis

Anmeld

8. september 2012

VIPpigen

Jeg fik at vide af en læge at fødderne må hellere end gerne være kolde. Det er fordi feberen fordamper oftest ud ved fødderne. Så en kortærmede Body, og evt kun dynebetrækket. Men måske ikke henover fødderne 

God bedring med ham

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.