Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tauf skriver: Bette fisen har stadig feber 39.9 . Han har en langærmet body på (3/4 da en er ved at være for lille) ingen dyne. Skal jeg ta body af og bare lad ham ligge i ble og så under dynen?Er bare bange for han kommer til at fryse..
Bette fisen har stadig feber 39.9 . Han har en langærmet body på (3/4 da en er ved at være for lille) ingen dyne. Skal jeg ta body af og bare lad ham ligge i ble og så under dynen?Er bare bange for han kommer til at fryse..
Jeg ville give ham en kortærmet body på og så med et dynbetræk over og så mærke hans temp løbende
christinak skriver: Jeg ville give ham en kortærmet body på og så med et dynbetræk over og så mærke hans temp løbende
Nina1988 skriver: Følger lige med her, da jeg også har en datter med 39,8 Hun hoster dog helt vildt så vil ikk risikere hun bliver kold, så hun har fået natdragt på (hun sparker altid dynen af så den har hun heller ikk på)
Følger lige med her, da jeg også har en datter med 39,8 Hun hoster dog helt vildt så vil ikk risikere hun bliver kold, så hun har fået natdragt på (hun sparker altid dynen af så den har hun heller ikk på)
Turtles skriver: Jeg ville tage body´en af og kun beholde bleen på.Det fik vi afvide af lægevagten da vores søn havde høj feber.Og så mærk efter engang i mellem om han blir kold.Go bedring med ham.
Jeg ville tage body´en af og kun beholde bleen på.Det fik vi afvide af lægevagten da vores søn havde høj feber.Og så mærk efter engang i mellem om han blir kold.Go bedring med ham.
serinasmor skriver: ingenting ... små børn med så høj temp/feber skal ikke have tøj på .... ikke før de fryser (gåsehud) feberen skal fordampe af og det kan den kun uden tøj ... tjek dog om han er varm nok løbende
ingenting ... små børn med så høj temp/feber skal ikke have tøj på .... ikke før de fryser (gåsehud) feberen skal fordampe af og det kan den kun uden tøj ... tjek dog om han er varm nok løbende
Tauf skriver: Tak... Han vågner ca hver anden time så tager den af ham der. Syntes det er synd også at vække ham. Da han ikke så sover så længe af gangen:-(
Tak... Han vågner ca hver anden time så tager den af ham der. Syntes det er synd også at vække ham. Da han ikke så sover så længe af gangen:-(
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128