Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Isabell (Nov. 2009)
Elina (Sep. 2012)
Adrien (Juni 2020)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Reima er rigtig gode, sidste år havde vi dog en Mikk-line og en alpine fra bilka mener jeg, og alpine klarede den bedst altid tør og varm og den ser ud som ny på trods af min dreng ikke holder sig tilbage
Jeg har de siste 5 år købt alpin fra Bilka til mit/mine børn og de har aldrig skuffet og prisen gør at vi altid køber 2 - så er det ikke vildt vigtigt at få en klar til dagen derpå efter en tur i sjappet...
Jeg har købt molo til min søn. Sidste år havde han en didrikson, den var jeg også meget tilfreds med
trunte89 skriver: Hej.Jeg skal til at ha købt en flyverdragt til min datter på 4,5 år, men jeg ved ikke hvilken en det skal være.Så jeg håber, at I måske kan hjælpe?Sidste år, havde vi en fra Alphine (Bilka) og en fra en sportsbutik ( kan ikke huske om den hed Color Kids eller noget i den stil, men de gik begge i stykker på knæene i syningerne, så dem vil jeg ikke have igen.Hvad er jeres erfarringer til de lidt større børn? den skal jo holde varm og tør, og ikke blive for våd og tung. Og så gør det self ikke noget hvis den også er lidt pæn at se på Har egentligt kun haft kig på de her 3 mærker, men skriv endelig gerne andre foreslag
Hej.Jeg skal til at ha købt en flyverdragt til min datter på 4,5 år, men jeg ved ikke hvilken en det skal være.Så jeg håber, at I måske kan hjælpe?Sidste år, havde vi en fra Alphine (Bilka) og en fra en sportsbutik ( kan ikke huske om den hed Color Kids eller noget i den stil, men de gik begge i stykker på knæene i syningerne, så dem vil jeg ikke have igen.Hvad er jeres erfarringer til de lidt større børn? den skal jo holde varm og tør, og ikke blive for våd og tung. Og så gør det self ikke noget hvis den også er lidt pæn at se på Har egentligt kun haft kig på de her 3 mærker, men skriv endelig gerne andre foreslag
Jeg tror næsten det bliver en Friends...
Sidste år havde vi også Alphine fra Bilka og de gik også i stykker i knæet begge 2
Plysbjørnen skriver: Jeg tror næsten det bliver en Friends... Sidste år havde vi også Alphine fra Bilka og de gik også i stykker i knæet begge 2
Vi har et ude barn og en reima sidste år..
Den gik til påryggen osv simpelthen midt i stoffet så det ud til der gik en tråd... Så dem køber jeg aldrig mere!
I år har vi en alpine ogetik den lille en colour kids og en minymo..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128